PR noćna mora: Coca Cola u Twitter kampanji (na prevaru) citirala "Mein Kampf"

PR noćna mora: Coca Cola u Twitter kampanji (na prevaru) citirala "Mein Kampf"

Foto: Twitter

NAJNOVIJA promotivna kampanja Coca-Cole na Twitteru neočekivano se pretvorila u PR noćnu moru nakon što je Gawker pronašao rupu u njihovoj oglašivačkoj startegiji, izvijestio je Guardian.

Coca-Colina kampanja, pod sloganom #MakeItHappy, uz pomoć automatiziranog Twitter računa koji tekst preoblikuje u sliku namjeravala je pretvoriti "nesretne" Tweetove svoje publike u "sretnije" slike nasmiješenih srdaca, osunčanih palmi i sličnih "veselih" stvari.

U izjavi za medije, Coca-Cola je navela kako je svrha kampanje umanjiti pesimizam ljudi na internetu. No ekipa Gawkera odluila se na "trolanje". Otvorivši vlastiti automatizirani Twitter račun, prikladno nazvan @MeinCoke, Gawker je u potpunosti potkopao Coca-Coline namjere šaljući dijelove Mein Kampfa ravno u njihov algoritam za pretvaranje teksta u slike.
Rezultat ovog oglašivačkog okršaja bile su bizarne ASCII slike poput one maloga psića sastavljenog od riječi "...moj otac je bio državni službenik i vršio je svoju dužnost vrlo savjesno".

Coca-Cola je u srijedu ugasila #MakeItHappy kampanju. "Poanta #MakeItHappy kampanje je jednostavna: Internet je ono što napravimo od njega. Nadali smo se da ćemo inspirirati ljude da od njega naprave pozitivnije mjesto. Žalosno je što je Gawker pokušao preokrenuti ovu kampanju u nešto drugo.", rekao je glasnogovornik Coca-Cole ispričavajući se za nastali incident.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara