Pali na foru: Srpska agencija ozbiljno shvatila hrvatski satirički portal

Screenshot: News Bar

SRPSKA novinska agencija Tanjug prenijela je u četvrtak staru "vijest" s hrvatskoga satiričkog portala News-Bar o tome da je Hrvatska 1991. protuustavno izašla iz Jugoslavije.

News Bar je početkom kolovoza objavio da je "jednostrana odluka SR Hrvatske, koja je tada bila sastavni dio SFRJ nije u suglasnosti s odredbama hrvatskoga ustava" koje ne dopuštaju promjene u teritorijalnom integritetu zemlje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zato je, napisao je News Bar, odluka Sabora iz 1991. "neustavna, nije u skladu s međunarodnom konferencijom o uspostavi statusa quo".

Tanjug je u četvrtak prenio tu vijest kao vjerodostojnu iako u tekstu stoji da je prijedlog za ocjenu ustavnosti podnio Vladimir Šeks kako bi "pokazao da ima smisla za humor".

Po pisanju Tanjuga, "ova pravna zavrzlama mogla bi se, prema ocjeni stručnjaka, i produbiti jer je Hrvatska punopravna članica Europske unije".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara