Povratak "stojediničara": Švec & Peh otkrivaju što vas od sutra čeka na Yammat FM-u
Foto: Yammat FM
"U PETAK, 06.02.2015. u 07:00h ujutro, ne propustite ono što se nikako ne smije propustiti! Švec & Peh se vraćaju za mikrofone i... sve to ide u eter. Kreće Yammat FM na 102.5 MHz. Sve što trebate čuti je Ljubav!", stoji na eventu koji se danas pojavio na Facebooku i odmah privukao velik broj fanova koji znaju o čemu je riječ.
Onima koji pak ne znaju o čemu se radi, reći ćemo da Zagreb i bliža okolica dobivaju novu radijsku postaju - Yammat FM, koji će program emitirati na frekvenciji 102,5 megaherca.
Inače, radi se o projektu kojeg su zajedno s producentom Alenom Balenom pokrenuli Siniša Švec i Milan Peh, udarni dvojac Radija 101 iz njegovih najboljih dana.
Streaming programa ćete na području cijele Hrvatske (i šire) moći pratiti i OVDJE.
S Pehom i Švecom kratko smo porazgovarali, a oni su nam otkrili što sutra možemo očekivati i zašto bi ljudi sutra u 7 trebali prebaciti na 102,5.
Stari "stojediničari" i mlade snage
Milan Peh otkrio je za Index da voditeljsku jezgru, osim njega i Siniše Šveca (koji će sutra i prvi krenuti u eter), sačinjava i niz starih "stojediničara" među kojima je Zdravko Mamić Maminjo (ne TAJ Zdravko Mamić), Darko Poslek, Robert Šantek, Dina Milić i Dubravka Bratoljić, a tu su još i mlade snage Iva Šulentić i Maja Telenta.
Ipak, Peh ističe da, osim samih voditelja, poveznica s legendarnom postajom nema jer njihova namjera nije stvoriti "novu Stojedinicu".
Prednost gradskim temama
Što se samog sadržaja tiče, Peh ističe da se priča napokon iskristalizirala i da će jutarnji program trajati od 7 do 9, popodnevni od 13 to 17, a program će između popunjavati blokovi govornih emisija čiji će osnovni naglasak biti na temama iz grada Zagreba.
Siniša Švec dodao i da teme neće uvijek biti povezane sa "skandalima dana" već će se dovoljno prostora davati i onim gradskim temama koje nisu dovoljno popraćene u ostalim medijima.
"Dakle, ideja je da ugostimo ljude iz gradskih institucija, ali i one koji imaju neki dobar projekt koji je zaživio u Zagrebu", govori Peh i dodaje da će poseban prostor dati i slušateljima koji će uz pomoć radija doći do rješenja nekih svojih problema.
Štoviše, gradske će vijesti ("Selo moje malo") imati prednost u odnosu na one "opće" ("Vijesti dana").
Glazbu biraju ljudi, ne računala
Glazbeni program je nešto drukčija priča i Yammat FM u tom će se pogledu razlikovati od uobičajene i jednolične ponude na koju su nam mnogi slušatelji ukazali.
"Nećemo izbjegavati aktualne hitove, ali pokušat ćemo ići u širinu i ne bazirati ponudu na Top 40", govori nam Peh dok Švec tvrdi da će njihov pristup biti "old school" i da će glazbu birati ljudi, a ne računala: "Imamo kvalitetne, obrazovane i iskusne ljude koji znaju prepoznati što je kvalitetno i što zaslužuje veću ili manju pažnju".
Priliku će davati i mlađim domaćim bendovima koji će svoju glazbu na ovaj način moći predstaviti široj javnosti.
Koliko je radio zanimljiv mlađim generacijama
Ipak, dohvatili smo se i činjenice da radio kao medij i nije toliko blizak mlađoj populaciji koja većinu informacija dobiva gotovo isključivo preko društvenih mreža.
"Moram priznati da gledajući mlade uopće nemam percepciju toga slušaju li radio i znaju li uopće što je radio. Ipak, budući da svi vise na društvenim mrežama pokušat ćemo poraditi i na tom segmentu kako bismo im približili naš sadržaj. Iako nam to nije primarno, društvenim ćemo mrežama morati posvetiti posebnu pažnju", priča Peh.
"Dosta sam razmišljao o tome prateći mlade generacije koje gube interes za bilo čime što iste sekunde ne mogu downloadati i kliknuti. Međutim, iznenadio me razgovor s mladim ljudima kad sam doznao da je danas još uvijek 'pojam' doći na radio. Interes još uvijek postoji i to me u stvari iznenadilo. Zanima ih hoće li biti prilike za mlade bendove i kakvu ćemo glazbu puštati, a mi ćemo dati priliku da se izraze kroz eter. Budućnost je svijetla u tom smislu", objašnjava Švec.
Ipak, sudeći prema eventu koji danas objavljen na društvenim mrežama, brojke pokazuju da interes postoji iako se Yammat FM u periodu promocije nije oslanjao na agresivnu marketinšku kampanju.
Hrvatski i skromno
"Nismo htjeli ići u klasičnu kampanju jer vjerujemo da nije ni vrijeme ni trenutak da oblijepimo grad plakatima. Čak ni u eteru neće biti neki spektakl, a najbolja promocija naš je program", priča Peh.
"Mi ćemo to sve napraviti hrvatski i skromno. Planovi i nisu bili veliki. Ne treba raditi preveliki hype ili ulaziti u skupe kampanje. Tu smo, ljudi znaju da dolazimo, reakcije su dobre, ali nema potrebe za bombastičnim i megalomanskim najavama. To je isto kao kad kupiš novi auto pa ga nije pametno stiskat na 150 da ne razjebeš mašinu", dodaje Švec.
Slušatelji koji se sutra uključe u program čut će, kako naši sugovornici najavljuju, "veliki tulum u eteru" i predstavljanje ekipe zadužene za program.
Boca šampanjca i koji Normabel i sve je pod kontrolom
Švec i Peh dodaju da unatoč prijašnjem iskustvu svih uključenih, određeni stres postoji.
"Neki su pod maksimalnim, a neki pod nešto manjim stresom. No, imamo dobar predosjećaj i znamo da radimo nešto dobro, ali jedva čekamo da sve to počne jer sve ovo vrijeme neprestano samo pričamo", isitče Peh.
"Uvijek postoji neka pozitivna trema, ali za mene je ovo već treći ovakav projekt koji započinjem pa znam što treba očekivati i na što treba biti spreman. To je kao vožnja bicikla. Ako si ga jednom vozio, uvijek ćeš znati kako se okreću pedale", govori Švec i zaključuje: "Postoji nervoza, ali u krajnjoj liniji, gle, boca šampanjca i koji Normabel i sve je pod kontrolom".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati