Reklama koja izražava "seksistički stav prema muškarcima", prikupila više od 10 milijuna pogleda na YouTubeu!
Screenshot: YouTube
NOVA reklama za televizijski Evolution Kit podigla je priličnu buru u inozemnim medijima, a s obzirom na to da je dosad pogledana više od 10 milijuna puta, vlasnici Samsunga sigurno zadovoljno trljaju ruke.
Broj pogleda većinom može zahvaliti činjenici da je se proglašava kontroverznom jer muškarce prikazuje kao "neandertalce". Naime, u njoj se može vidjeti kako bi njihov spomenuti Evolution Kit, da se može u njega "ugraditi", "popravio" inače lijenog i niškoristi muža koji samo leži pred TV-om i ne obavlja svoje dužnosti.
Nakon što se pojavila, reklama je prozvana seksističkom prema muškarcima, piše Opposing View, a reakcije u medijima i na društvenim mrežama ne prestaju stizati. Primjerice, jedan je bijesni korisnik na Samsungovoj Facebook stranici napisao: "Možete li, molim vas, napraviti sličan oglas u kojem uključujem 'evolucijski paket' u svoju suprugu?! Razmišljajte u smjeru 'Stepfordskih supruga'. Ona bi se iz 'zanovijetajućeg' stvorenja čudna izgleda pretvorila u ženu koja poslužuje pića i sendviče meni i mojim prijateljima s kojima igram poker, a za vrijeme toga nosila bi nešto što puno otkriva! Mislim da bi svima to bilo urnebesno smiješno!".
Kolumnist cNeta napisao je: "Postoji li nešto što ne znamo o muškarcima? Oni su nezahvalni, polupismeni majmuni čija spremnost da dignu guzicu s kauča ovisi izričito o njihovim tjelesnim potrebama. Muškarci su neosjetljivi, nepažljivi, odvratni, prljavi i smrde kao kanta smeća. Jedu kao deprimirani nosorozi. To nije moje mišljenje. To je ono što Samsung tvrdi u svojoj reklami".
Mislite li i vi da je tehnološki gigant pretjerao možete zaključiti nakon što pogledate video.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati