Više od 20 milijuna pogleda: "Umjesto uvrede ovo bi trebalo označavati pobjedu"

Više od 20 milijuna pogleda: "Umjesto uvrede ovo bi trebalo označavati pobjedu"

Screenshot: YouTube

IAKO je objavljen prije samo nekoliko dana, video u sklopu kampanje #LikeAGirl dosad je prikupio više od 20 milijuna pogleda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
U pitanju je Alwaysov pokušaj da se skrene pažnja na činjenicu da je uzrečica da radimo nešto "kao curice" iznimno uvredljiva. Video je koncipiran tako da redateljica na početku od ljudi različitih spolova i uzrasta traži da pokažu kako trče, bacaju ili tuku se "kao curice", a potom je istu stvar zatražila i od djevojčica.

"U svojem sam radu kao dokumentarist svjedočila problemima sa samopouzdanjem među mnogim djevojčicama i negativnom utjecaju koji na njih ima stereotipizacija. Kad se fraza 'kao djevojčica' koristi kako bi se opisalo nešto loše, to je istinski obeshrabrujuće", napisala je redateljica ispod videa.

Kampanja bi trebala promijeniti način na koji se ova fraza koristi, a ljude se potiče da upotrebom hashtaga #LikeAGirl daju svoj doprinos na društvenim mrežama. Pogledajte zašto je video jedan od najvećih hitova ove godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara