Znanstvenici istražili: Jeste li cool?
Foto: Wikipedia
PRIMJENJUJUĆI metode empirijskog istraživanja, znanstvenici s medicinskog centra Rochester, kroz čak su tri različite studije pokušali otkriti što to neku osobu čini cool. Jedan od znanstvenika, Ilar Dar-Nimrod, pošao je u od pretpostavke da bi osoba za koju se vjeruje da je cool, trebala zadovoljiti tri uvjeta: mora biti zgodna, poželjna i karizmatična. S njim se nije složio njegov kolega Ian Hansen sa sveučilišta York, koji je tvrdio da je primjerice, glumac Steve Buscemi smatran cool osobom, a nema gotovo niti jednu od nabrojenih karakteristika.
Raspravljajući o Buscemiju, Dar Nimrod i Hansen razvili su tri studije u kojima su preko 350 studenata sveučilišta British Columbia pitali koje riječi po njima najviše odgovaraju pojmu cool. Najviše odgovora dobile su upravo riječ "privlačan", "seksi", "zgodan" i "prekrasan", prenosi Daily Mail.
Osim dobrog izgleda, pri samom vrhu karizmatičnih osobina bilo je i "sprijateljivanje" s ljudima, a zatim i financijska uspješnost. Također, poželjne kvalitete cool osobe su i individualizam, samopouzdanje i dobar smisao za humor.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Morate darovati poklon nekome i iznenaditi ga u zadnji tren? S ovim nema greške
Za vrijeme blagdana uvijek shvatimo da nam treba ovih pet stvari. Sada su na popustu
Sir, naresci, bakalar, vino... Sve je na brutalnom popustu do kraja tjedna, evo gdje
VIDEO Jeste li bolji? Prolaznici otkrili koliko imaju koraka pa dobili nagradu
Što kupiti djeci u zadnji čas? Imamo dvije odlične ideje
Pripremate doček kod kuće? U Kauflandu je sve što vam treba na akciji
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Morate darovati poklon nekome i iznenaditi ga u zadnji tren? S ovim nema greške
Za vrijeme blagdana uvijek shvatimo da nam treba ovih pet stvari. Sada su na popustu
Sir, naresci, bakalar, vino... Sve je na brutalnom popustu do kraja tjedna, evo gdje
VIDEO Jeste li bolji? Prolaznici otkrili koliko imaju koraka pa dobili nagradu
Što kupiti djeci u zadnji čas? Imamo dvije odlične ideje