Adidas objavio 25 fotografija različitih golih grudi i izazvao burnu raspravu (18+)
ADIDAS će uskoro predstaviti novu liniju sportskih grudnjaka, no reklama za koju se odlučio uopće ne prikazuje grudnjak. Umjesto toga, iz kompanije su na Twitteru objavili 25 fotografija golih grudi.
"Vjerujemo da ženske grudi u svim oblicima i veličinama zaslužuju potporu i udobnost. Zbog toga naša nova linija sportskih grudnjaka uključuje 43 različita stila, kako bi svatko pronašao pravi za sebe", napisali su uz hashtag "potpora je sve".
Očito je da su ovim oglasom željeli privući pažnju, a u tome su bez ikakve sumnje uspjeli. Kampanja je brzo postala viralna, no korisnici Twittera manje raspravljaju o novim sportskim grudnjacima, a više o golim grudima u reklami.
Dok neki korisnici, većinom žene, komentiraju da bi više voljele vidjeti kako izgledaju sami grudnjaci, drugi čestitaju Adidasu na smionosti. Neki tvrde da je reklama neprimjerena, dok su drugi jednostavno zbunjeni.
"Sportski grudnjak je najvažniji dio opreme za vježbanje onima koji imaju grudi. Samopouzdanje i potpora koju daje može značajno utjecati na nečiji rezultat i volju za bavljenjem sportom. Galerija pokazuje koliko su ženske grudi različite te ističe da je dobro krojena podrška ključna", istaknuli su iz Adidasa za CNN.
Marketinški ekspert David Placek, čiji su klijenti Apple, Coca-Cola te Procter & Gamble, tvrdi da je ovo čisti primjer senzacionalističkog oglašavanja.
"Podsjeća me na lekciju iz oglašavanja u kojoj se postavlja pitanje: 'Kako privući nečiju pažnju?' Odgovor je: 'Pokažite im golu ženu.' Iako oglas pomiče granicu, problem s ovom strategijom je da odvlači pažnju s proizvoda", rekao je.
Iako je očito da bi oglas bio manje šokantan da žene na fotografijama nose grudnjake, Placek ističe da bi postigao isti rezultat kao i ovaj za koji se Adidas odlučio - izreklamirao bi grudnjake.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati