Bake manekenke - Boudoir odabrao modele za zadarsku reviju

MODNI dvojac Boudoir, iza čijeg imena se kriju "vilinske" sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić, pridružili su se hvale vrijednoj akciji kozmetičkog brenda Dove, Imelda Ogivlyja te Fashion.hr-a koji žensku ljepotu promoviraju i podržavaju bez obzira na boju kose, indeks tjelesne mase ili godine, pod nazivom "Kampanja za stvarnu ljepotu".

Jutros je održan casting upravo za dame starije od četrdeset i pet godina - od kojih će odabrane gospođe u sklopu modne manifestacije Fashion, hr, koja se održava u Zadru od 10. do 12. srpnja ove godine, nositi unikatne kreacije studia Boudoir, sašivene upravo po njihovim mjerama.

Gdje ljepota stanuje - u modnim časopisima ili u oku promatrača?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Doista smo ponosni da su se naše modne snage pridružile ovoj kampanji i time, osim podrške ovoj hvalevrijednoj priči, obogatile modni portfelj uistinu prijateljskog modnog događaja. I građani Zadra imat će priliku upoznat se s dizajnerskim radom modnog dvojca Boudoir čije kreacije mogu pronaći u novootvorenom Cro A Porter dućanu u Zadru. Nadam se da će sudjelovanje Boudoira u ovom projektu dodatno potaknuti žene u najboljim godinama, one iznad 45, da se priključe kampanji i okušaju se na modnoj pisti koja nužno nije rezervirana samo za one mnogo mlađe od njih!“, istaknuo je Viktor Drago, producent i art direktor glavnog događaja modne sezone, Cro A Portera.

Da modne piste nisu rezervirane isključivo za mršavice dugih plavih uvojaka kozmetički brend Dove pokušava dokazati kroz niz televizijskih reklama, modnih događanja i humanitarnih akcija. ljepota je dugo godina bila okovana sterotipima, ali teško je odlučiti gdje ljepota stanuje - u objektu promatranja, na stranicama modnih časopisa ili je ona ipak u oku promatrača? Žene se s tim pitanjima bore generacijama, neke čak posežu i za skalpelima estetskih kirurga, a u najvećoj anketi provedenoj na temu ljepote samo je dva posto ispitanica odgovorilo kako sebe smatra dovoljno lijepima, dok bi preostalih devedeset i osam posto na sebi nešto promijenilo, bilo estetskim, bilo "prirodnim" putem. Dove je stereotipe s pitanja ljepote odlučio trajno ukloniti, a dvije najveće "dobre vile" hrvatske mode spremno su im se pridružile, te tako pridonijele rastu samopouzdanja među hrvatskim damama.

V.V. 
Foto: Luka Travaš

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara