Beckhami seksi oglasom promovirali svoje parfeme

SLAVNI i bogati šminkerski par, čiji se imetak procjenjuje na 90 milijuna funti, uvijek koristi priliku da zaradi još "malo" love. Tako su nedavno britanskom, ali i svjetskom tržištu ponudili muški i ženski parfem sa svojim logotipom.

Proizvodi se prodaju po cijeni od "bijednih" 19.45 funti po bočici, a prodaju prati provjereno uspješna erotikom nabijena reklama.

Na fotografiji David razgolićenih grudi podiže Victorijinu haljinu, a "dotjerivači slika" na računalu napravili su od njene guze čuvenu pozadinu Jennifer Lopez.

Na promociji parfema održanoj u čuvenoj londonskoj "shopping ulici" Oxford, pojavili su se njihovi lažnjaci. Prvog dana prodana su samo 22 Davidova i 13 Victorijinih parfema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Beckhamovi su očekivali reprizu prošlogodišnjeg uspjeha kada je britanski nogometaš prodao 2.000 bočica svog parfema "Instict" za samo jedno jutro u prodavaonici u Oxford Streetu. Tada je na promociji, zbog prevelike gužve, red održavala policija.

Inače, David samo od reklamiranja Adidasa, Gilettea, Motorole i drugih poznatih marki godišnje pokupi 15 milijuna funti, dok se Victoria mora zadovoljiti znatno manjim honorarima za reklamiranje modnih krpica i drugih "ženskih" proizvoda.

I.G.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara