Big Brother slavnih zbog rasizma bilježi rekordnu gledanost

Rasistička afera podigla je gledanost showa je od početka izbijanja afere dnevno rasla za oko jedan milijun gledatelja, postigavši u srijedu rekordnu gledanost od 5,2 milijuna.

No, televizijska je postaja ipak pretrpjela gubitke zbog ove afere. Naime, Channel 4 je izgubio sponzora, kompaniju Carphone Warehouse od kojega je trebao dobiti četiri i pol milijuna eura.

Jedan od lanaca parfumerija je čak iz prodaje povukao parfem kojega reklamira jedna od stanarki Big Brother kuće koja je bila uvredljiva prema bolivudskoj glumici.

Engleski list The Guardian iznosi svoj sud o tome rasizma je svakako bilo, drugi stanari kuće su Shilpu Shetty ismijavali zbog naglaska kojim govori i izrazili su sumnju u njene higijenske standarde, tako da će policija gledajući snimke vjerojatno doći do zaključka nepovoljnog po Channel 4.

U raspravu o reality show uključila se čak i engleska Vlada. Predstojnik jednog vladinog ureda, Jacqui Smith, obratio se gledateljima i rekao im da ne bi trebali gledati Big Brother koji maltretira pojedince zbog njihove rase.

Smith je ponašanje u showu nazvao potpuno neprihvatljivim, a napao je i producente, rekavši da oni "novac i publicitet zarađuju na sramotan način."

A.B.
Foto AFP

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara