Blijeda Beyonce: Pjevačica u novoj L´Orealovoj reklami izbijeljene puti

Blijeda Beyonce: Pjevačica u novoj L´Orealovoj reklami izbijeljene puti

KADA SU JE angažirali kao novo lice kozmetičke kuće L'Oreal, Beyonce Knowles potpisala je ugovor u kojemu stoji da neće pristati ni na kakve "radikalne izmjene" svoga izgleda u reklamama. No, čini se da je ljepotica na taj ugovor potpuno zaboravila te je tako dopustila da u novoj reklami te marke potpuno izbijele njezinu tamnu put i kosu. Dok za kosu ima obrazloženja (reklama se odnosi na Feria boju za kosu svjetlije nijanse), nema nikakvog opravdanja zašto bi 27-godišnjoj pjevačici afroameričkih korijena putem Photoshopa izbijelili prirodno tamniju put.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Američki časopis New York Post u svome je članku "Blijeda Beyonce" ovu reklamu nazvao "šokantnom" i optužio kozmetičku kuću L'Oreal za prikazivanje "čudne, bjelje verzije" popularne pjevačice. "L'Oreal će morati imati jako dobar izgovor da opravdaju ovu izbijeljenu Beyonce reklamu", stoji u članku koji je potaknut reakcijom bijesnih obožavatelja pjevačice koji su napali L'Oreal, ali i samu Beyonce, jer je dopustila objavljivanje ovakve reklamne kampanje. Pjevačica je L'Orealovo zaštitno lice postala 2004. godine kad je s tom tvrtkom potpisala petogodišnji ugovor vrijedan 2,3 milijuna funti. U sklopu tog angažmana, Beyonce godišnje u prosjeku za njih radi samo deset dana tijekom kojih pozira za reklame i pojavljuje se na promocijama kampanja i proizvoda. L'Oreal ima otvorenu mogućnost da tih deset dana produlji na dvanaest, ali za taj prekovremeni rad pjevačici moraju isplatiti dodatnih 12.500 funti po danu.

Kad je potpisivala ugovor, Beyonce se obvezala da će svoju kosu održavati u "izvanrednom stanju" i kompaniju obavijestiti o svakoj "radikalnoj" promjeni na svom izgledu. Beyoncein glasnogovornik zasad je odbio komentirati spornu reklamu, a časopis Elle, koji ju je prvi objavio, obećao je da će istražiti slučaj. L'Oreal je, s druge strane, izjavio kako je "apsolutno netočno da su radili ikakve preinake na tonu Beyonceine kože u svrhu ove reklamne kampanje", međutim razlika je i više nego očita.

K.H.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara