Blokirana stranica koja je sprdala Hrvoja Šalkovića: "Očito mu diramo u zaradu"

Blokirana stranica koja je sprdala Hrvoja Šalkovića: "Očito mu diramo u zaradu"

Foto: Facebook

FACEBOOK stranica Hrc Shoxy Shole, koja je ismijavala pisca Hrvoja Šalkovića i njegovu stranicu Shale Hrvoje Salkovic, blokirana je u srijedu navečer. Onima koji je pokušaju posjetiti pojavit će se obavijest da je sadržaj nedostupan.

"Obrazloženje nismo dobili. Zašto nas je netko prijavio? Pa valjda mu se nije sviđalo kada ga prozovu za ono što napiše. Kažu neki da smo vrijeđali, nismo vidjeli tko to kaže, nemamo se vremena baviti time, al mi to ne vidimo. Ako napišeš da si tek nakon 9 mjeseci prvi puta s djetetom bio 24 sata skupa a mi to samo copy/pasteamo na naš page, ne vidimo di je problem osim onoga da diramo u nečiju zaradu preko leđa naivaca koji te priče puše. Da dodam samo da se '39. nije moglo kritizirati Hitlera, '90. Tuđmana, a danas očito ne smiješ dirati Shalu. Ti ljudi su naučili na nekritičko idolopoklonstvo koje nas ne zanima, jer nama je jedini idol, i uvijek iznad svih, Gojko Šušak", rekli su za Index adminidstratori stranice Čitav internet, koji su prije dva mjeseca pokrenuli drugu, sad već blokiranu stranicu.

Na stranici su objavljivani statusi koji su ismijavali objave na Šalkovićevoj stranici, osobite one s reklamama. Blokiranje stranice ekipu iza "Čitavog interneta" nije obeshrabrilo pa su odmah nakon toga osnovali stranicu Boggler, na kojoj se pojavljuju Shoxy, Androzzy i Krolo, odnosno Šalković, Andrea Andrassy i Bloger Krule.

"Nastavljamo jer očito da Hrvatskoj nedostaje dobra satira koja ne poznaje granice i kompromis. Takvi su nam svi projekti - pokušavamo što više i što češće ukazati na imbecilizme izrečenog bilo da je od strane nekog iz Vlade, nekog "celeba", sportaša ili na koncu blogera koji danas napiše kako je teško imat bebu i bit odgovoran lik a sutra ode na Tajland na dva mjeseca. Likovi poput Šalkovića i ostalih netalentiranih samoprozvanih društvenih kritičara u nama zapravo bude duboku motivaciju za ismijavanjem onoga što sami pokušavaju ismijavati - a to je svakodnevica koja nas okružuje čiji su oni veliki dio", ističu administratori.

Dodaju da je sasvim sigurno da su "svi statusi tih Facebook 'narodnih idola' u 90 posto slučajeva samo plaćena reklama koja muti granice između sponzoriranog i prirodnog sadržaja".

"Njihov sadržaj je bez ideje, vizije i pouke, njihove poruke su uopćene i kontradiktorne, bazirane na egocentrizmu ukamufliranom u birtijsku filozofiju koju puši narod. Mi smo protiv takvog sadržaja, jer internet može bolje", zaključuju. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara