KORISNICI britanske kabelske tvrtke NTL-a u čudu su slušali bujicu psovki nakon što je neki zlobni hacker ili bijesni zaposlenik promijenio pozdravnu poruku na telefonskoj liniji za prijavu kvarova, objavio je u ponedjeljak dnevnik Sun.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U članku se navodi kako je korisnike koji su nazvali radi pritužbe dočekala sljedeća poruka: "Dobili ste službu za korisnke NTL-a. Tko vas j...(psovka)? Nas nema nikad. Zapravo vas samo zaj...(psovka) i nećemo rješavati nijednu vašu pritužbu. Zato odj...(psovka) i pustite nas na miru".
NTL se još nije oglasio u povodu tog slučaja, ali Sun navodi da je poruka izmijenjena i da se glasnogovornik NTL-a ispričao svima koji su doživjeli neugodnost.
NTL se još nije oglasio u povodu tog slučaja, ali Sun navodi da je poruka izmijenjena i da se glasnogovornik NTL-a ispričao svima koji su doživjeli neugodnost.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati