Djeca vrtića Dobro drvo i MediaCom krenula u borbu protiv jednokratne plastike

Djeca vrtića Dobro drvo i MediaCom krenula u borbu protiv jednokratne plastike
Foto: Press

MEDIJSKA agencija MediaCom u suradnji s VMD grupom pokrenula je zajedno s djecom vrtića Dobro Drvo borbu protiv jednokratne plastike. Djeca su u sklopu inicijative oslikala preko 70 crteža kojim ukazuju na problematiku uporabe jednokratne plastike te pozvala tvrtke u VMD tornjevima da se priključe inicijativi plasticfreecroatia.org.

Radovi su od danas ujutro izloženi u predvorju oba tornja i može ih se razgledati do 06.01.2019. Uz same radove, agencija MediaCom izdvojila je najbolje radove te od istih napravila plakate koji se nalaze u predvorjima, liftovima, te u u uredima zgrada. 

Direktorica MediaCom-a Rajna Cuculić izjavila je: "Naša odluka da se pridružimo inicijativi odraz je globalne odluke naše matične kompanije WPP da se korištenje jednokratne plastike minimalizira, tj. u potpunosti eliminira. Mi smo u startu odlučili da želimo iskoristiti svoje iskustvo u komunikacijama kako bi motivirali i ostale tvrtke u zgradi da se pridruže inicijativi, tj. postanu plastic free organizacija. Pozivam sve tvrtke da provjere 18 pravila inicijative, te da ista što prije integriraju u kulturu svoje organizacije."

Petar Pavić, začetnik inicijative PlasticFreeCroatia.org izjavio je: "Od pokretanja krajem 2019. više od 20-ak tvrtki u Hrvatskoj zadovoljilo je uvjete i postalo plastic free organizacija. GroupM je svojoj akcijom popisu pridodao sve svoje četiri svoje agencije – MediaCom, Mindshare, Wavemaker i Xaxis. Posebno nas veseli da su akciju proširili na cijelu poslovnu zajednicu u VMD tornjevima koja broji oko 1.500 zaposlenika, tim više što mnoga djeca zaposlenih borave upravo u vrtiću Dobro Drvo i potiču svoje roditelje da sudjeluju u inicijativi. Pozivamo vas da se i vi priključite – sve informacije možete naći na https://www.plasticfreecroatia.org/

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?