U UTORAK, 25. svibnja, u okviru Interact konferencije dodijeljene su nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog oglašavanja u Europi. Organizira ga IAB Europe, vodeće europsko strukovno udruženje za digitalno oglašavanje.
Projekt hrvatskih stručnjaka iz MediaComa i Go2Digitala za brend Pedigree Dentastix osvojio je zlato u kategoriji Digitalnog vanjskog oglašavanja te srebro u kategoriji Učinkovito korištenje podataka za kampanju Dogvertising brenda Pedigree Dentastix.
Prvi je ovo put da medijska agencija iz Hrvatske osvaja Euro Mixx. Kampanja Dogvertising ujedno je i najnagrađivanija kampanja ovog natjecanja u jakoj konkurenciji vodećih globalnih i europskih brendova.
Kampanja je omogućila ciljano oglašavanje prema vlasnicima pasa razvojem algoritma koji u stvarnome vremenu obrađuje videozapis kamere, prepoznaje psa i taj signal koristi za pokretanje oglasa na ekranima vanjskog oglašavanja Go2Digital mreže. S obzirom na to da trećina populacije posjeduje psa, algoritam je utrostručio učinkovitost vanjskog oglašavanja, što je rezultiralo znatnim porastom prodaje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati