Edo Enzo XX Evolution: Jači i lakši

SAMO dva mjeseca nakon lansiranja prerade Ferrarijevog bolida cijenjeni njemački tuner ide korak dalje i predstavlja poboljšanu, Evolution izvedbu XX-a.

Ferrari Enzo sam po sebi spada u red najboljih sportaša na svijetu, tunirana XX izvedba ide korak dalje, no Edi Karabegoviću očiti ni to nije dovoljno. Njegovi apetiti idu još dalje, pa sada Enzov V12 motor nakon brojnih i opsežnih modifikacija koje uključuje povećanje radnog volumena razvija 618 kW/840 KS pri 5.800 o/min (i 780 Nm), a zavrti se sve do 9.600 o/min.

S druge strane, preinake je pretrpjela i mjenjačka kutija. Vrijeme "šaltanja" je skraćeno sa 110 na 60 milisekundi, što je tek 20 milisekundi više u odnosu na mjenjač u F1 bolidu. Pridodamo li svemu podatak kako je masa vozila smanjena za još 100 kg jasno je kako prerada Ede ima potencijala da ugrozi osjetno snažnijeg Veyrona.

Na 100 km/h je nakon 3,2 sekunde, 200 km/h postiže za 9, a 300 km/h za svega 19 sekundi. Maksimalna brzina je još uvijek nepoznata, zna se tek kako prelazi 390 km/h.

U ovakvom ozračju suvišno je govoriti o dizajnu i opremi automobila. Spomenut ćemo samo aerodinamičke zahvate na stražnjem kraju uključujući stražnje krilo i nova LED svjetla.

I na kraju recimo kako će svaki klijent koji odluči svoj Ferrari Enzo povjeriti tuneru dobiti priliku da na testnom poligonu jedan dan provede s profesionalnim instruktorom.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara