Facebook želi s trona srušiti YouTube i Twitch

Facebook želi s trona srušiti YouTube i Twitch
Foto: Press

TWITCH i YouTube dominantne su sile kada govorimo o streaming platformama za gamersku zajednicu, ali čini se da Facebook ima ozbiljnu namjeru postati dio ove priče.

Facebookova gaming aplikacija usredotočena je na streaming zajednicu, ali stavit će naglasak i na igre koje igrači samo povremeno igraju online, kao što je Words with Friends. Aplikacija koju će uskoro predstaviti isprva će se pojaviti na Android uređajima, ali ni vlasnici iOS telefona neće dugo čekati prije nego što ih Apple odobri.

Budući da spomenute platforme bilježe golem rast što se korisnika tiče (posebno u vrijeme pandemije), Facebook smatra da je ovo idealno vrijeme da lansira aplikaciju. Ideja je isprva bila da se pojavi u lipnju, ali u Facebooku vjeruju da je ovo pravi trenutak.

"Investiranje u videoigre postao je prioritet za nas jer igranje prepoznajemo kao vid zabave koji stvarno spaja ljude. To nije samo oblik pasivne konzumacije već interaktivna zabava koja zbližava", rekao je Fidji Simo za New York Times.

Facebook već godinama investira u videoigre i pokušao je stvoriti streaming zajednicu u suradnji s mnogim tvorcima sadržaja, pa čak i kroz organizaciju esport turnira. No unatoč golemoj bazi koja broji dvije i pol milijarde korisnika, zaostaje za platformama kao što su Twitch i YouTube (u vlasništvu Amazona i Googlea) kada govorimo o satima koje njihovi korisnici provedu gledajući sadržaj.

To, dakako, ne znači da Facebook Gaming ne raste jer od 2018. do 2019. bilježi rast od 210 posto, a učinio je i velike pomake što se tiče ekskluzivnog partnerstva s velikim facama u toj zajednici kao što su Gonzalo "ZeRo" Barrios, Corinna Kopf ili UFC šampionka Ronda Rousey, koja je ne samo mainstream zvijezda već i velika ljubiteljica videoigara.

Twitch je i dalje najjači i na njega otpada 61 posto odgledanih sati u prosincu 2019., dok 28 posto pripada YouTubeu. Na četvrtom je mjestu Microsoftov Mixer. Facebook će pokušati dodatno ojačati svoju poziciju tako da korisnicima olakša početak streamanja "Go Live" tipkom, koja znatno skraćuje proces uploada. Streamovi se automatski pojavljuju na privatnim profilima i sljedbenicima je lakše pratiti sadržaj, a kao i konkurencija, Facebook će ponuditi monetizaciju.

Jedino je pitanje hoće li ih gamerska zajednica prihvatiti.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara