Ferrari F430 by Novitec

Ferrari F430 by Novitec

SVJETSKI tuner broj 1 za bolide iz Maranella predstavlja novi proizvod brutalnih karakteristika. Nakon prerade Ferrari F430 staje uz bok najboljima, kako performansama tako i cijenom.

Novitec Rosso predstavlja najnoviju preradu Ferrarija, jedan od najsnažnijih i najbržih automobila za cestovnu upotrebu. Snježno bijeli bolid donosi značajna poboljšanja u svim domenama, uključujući i dizajn, a nudi se po cijeni od 193.277 eura, naravno bez davanja. Srce prerađenog Ferrarija je i dalje 4.3 V8 motor, koji u RACE izvedbi uz pomoć dva kompresora razvija 482 kW/652 KS.

Nakon modifikacija koje između ostalog uključuju ugradnju dva međuhladnjaka zraka, modifikaciju kompresora (0,48 bar), promjene na usisu i sustavu ubrizgavanja, reprogramaciju ECU-a i novi ispušni sustav, maksimalna snaga skočila je za 38 kW/51 KS na konačnih 520 kW/707 KS pri 8.350 o/min, dok je maksimalni zakretni moment povećan na 712 Nm pri 6.300 o/min. Ukoliko žele ovakvu preradu motora, svi postojeći vlasnici Ferrarija F430 mogu se obratiti Novitecu. Porast snage za 159,7 kW/217 KS vlasnika će stajati 51.260 eura.

Ovako motoriziranom F430 treba za ubrzanje do 100 km/h pola sekunde manje u odnosu na izvornu izvedbu, odnosno ukupno 3,5 sekundi. 200 km/h hvata nakon već 10,9 sekundi, dok će kazaljka brzinomjera pokazati 300 km/h nakon samo 29,9 sekundi. Maksimalna brzina je 315 km/h, a u kombinaciji s modificiranim mjenjačem s produljenim prijenosnim omjerima maksimalac skače na čak 348 km/h.

Dobra preporuka je da se ovdje s tuningom ne stane, baš kao što je to u slučaju prikazanog modela. Prvi na popisu prioriteta je ovjes. Nosi Novitecov potpis, električno je upravljan, a dopušta podizanje prednjeg kraja za 40 mm.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potonjem naravno nije cilj bolje ležanje na cesti, već omogućavanje nesmetanog prelaska preko rasnom sportašu nepremostivih prepreka poput tzv. uspornika i rubnika. Automatski upravljan ovjes pri brzini od 80 km/h spušta automobil za 35 mm niže u odnosu na serijsku izvedbu.
 
Druga, jednako važna stavka su kočnice, razvijene u suradnju s Brembom. Uključuju šest-klipne čeljusti i diskove promjera 380 mm kao garanciju sigurnog zaustavljanja, čak i nakon opetovanog korištenja. Automobil je postavljen na 20-inčne kotače, dok se kontakt s podlogom ostvaruje putem Pirellijevih pneumatika mjera 235/30 sprijeda i 325/25 straga.

Osim mehanike Novitec na popisu modifikacija ima proizvode koji zahvaćaju aerodinamiku vozila. Prednji odbojnik ima formu optimiziranu u zračnom tunelu, a uključuje spojler čiji cilj je reducirati uzgonske efekte na prednju osovinu. Vremena se našlo i za ugradnju pragova, dok se straga novosti baziraju na ugradnji difuzora i krila.

Novitec Rosso u ponudi ima i šarolik program individualizacije. Uključuje specijalni upravljač izveden u kombinaciji kože i ugljičnih vlakana, a oblikovan je kako bi olakšao ulazak i izlazak iz vozila. Tu su i karbonske F1 polugice mjenjača, te Supersport sjedala koja se rade po kalupu vozačevog tijela.

Kad se sve zbroji i oduzme, Novitecov se Ferrari usprkos cijeni od gotovo 200.000 eura čini povoljnom kupnjom. Konkurencija nudi vrlo često bolide ekvivalentne snage (ne nužno i performansi) po kudikamo višoj cijeni.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara