Gadljivi oglas sa žoharom izazvao kritiku
AKCIJA engleskog dječjeg dobrotvornog fonda Barnados očito je pokrenuta u dobroj namjeri, ali realizacija oglasa sa žoharom koji izlazi iz dječjih usta potpuno je neprimjerena.
Na taj stravičan način željelo se pokazati da su klinci rođeni u siromaštvu preodređeni za ovisnost o alkoholu i drogama, često postaju kriminalci ili beskućnici.
Za sada je Društvu za standarde u marketingu stiglo 445 primjedbi na oglas pa bi se moglo dogoditi da bude zabranjen. Najveći broj primjedbi Društvo je dobilo prije osam godina kada je stiglo 1.190 pritužbi na jedan oglas s kondomima.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati