Generalturist predstavio brošuru Wellness 2007

Prvi katalog ove vrste je kompilacija wellness programa s povoljnim cijenama čime se želi privući još veći broj klijenata, dok je de luxe ponuda za  stranke koje žele nešto više od već isprobanog i ponuđenog.

Do sada, uvjerljivo najprodavaniji wellness aranžmani su u Termama Čatež kojima pripada čak 30% ukupne prodaje aranžmana, nako toga slijede Opatija, Toplice Sveti Martin, Terme Tuhelj, Rogaška.

Uz već poznate domaće wellness destinacije: Umag, Medulin Opatija, Zadar (Borik), Dubrovnik te toplice Tuhelj, Sv.Martin, Jezerčica, u brošuri su ponuđene i neke nove destinacije i hoteli: Novigrad: Hotel Nautica, Starigrad/Paklenica: Hotel Alan, Podstrana: Hotel Le Meridien Lav, Split, Brela: Hotel Soline, Cavtat: Hotel Croatia, Zagreb, Top Terme Topusko i Varaždinske toplice.

Prema najtraženijim dalekim destinacijama u Generalturistovu wellness brošuru uvršteni su hoteli na Baliju, Sejšelima i Maldivima. Te su destinacije poznate po wellness uslugama, tako da se na Baliju preporučuje isprobati balijska masaža u jednom od tri ponuđena wellness i spa hotela (balijska masaža nalik je tajlandskoj s uključenim pilingom i aroma uljima).

Generalturist prvi puta na tržište izlazi s wellness ponudom de luxe inozemnih destinacija i hotela, koji imaju vrhunske wellness usluge. Neki od njih su: The Evian Royal Resort (Francuska) poznat po Evian vodi i smješten uz samo Ženevsko jezero, Rogner Hotel & Spa Lotus Therme (Mađarska) 6 km od grada Heviz, s velikom ponudom wellness usluga, Tombolo Talasso Resort smješten u Toskani s ponudom tretmana s morskom soli, morskom vodom, algama i blatom u bazenima smještenima u špilji.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara