Gost na TripAdvisoru kritizirao restoran, odgovor vlasnika ostavio ga bez riječi
VLASNIK jednog talijanskog restorana uspio je oduševiti ljude diljem svijeta svojim odgovorom na kritiku jednog od nezadovoljnih gostiju. Naime, muškarac se požalio kako je došao u restoran jesti te je zatražio malo parmezana, što je konobar odbio i rekao kako se na morsku hranu on ne stavlja jer ubija njezin okus.
"Ponovio sam da bih volio malo parmezana i objasnio da volim kremasta jela jesti sa sirom, no on me ponovno odbio i doslovno samo odšetao", napisao je gost na TripAdvisoru.
Šef restorana Massimo Donato vidio je njegovu kritiku te se odlučio sam oglasiti oko nastale situacije, i to odgovorom kakav nitko ne bi očekivao od šefa restorana. "Nemam riječi za vaš bezobrazluk i besmisleni zahtjev", započeo je Donato i već u startu dao do znanja kako kod njega gost ipak nije uvijek u pravu."
"Pokušavam shvatiti vašu nevjerojatnu frustriranost i razočaranje oko vašeg sramotnog zahtjeva koji ste imali u našem restoranu. Nije bilo teško reći vam da, a najteži dio bio je objasniti vam što bolje možemo, očit razlog zbog kojeg odbijamo ono što ste tražili", nastavio je vlasnik te istaknuo nekoliko stvari kojih se u njegovom restoranu mora strogo pridržavati iz poštovanja prema originalnoj talijanskoj kuhinji.
"NIKADA ne tražite ananas na pizzi. NIKADA ne stavljajte vrhnje u carbonaru. NIKADA ne pitajte za nikakvu Alfredo tjesteninu (tko je uopće Alfredo?), NIKADA ne stavljajte piletinu u umak arrabbiata i NIKADA, ali baš NIKADA ne tražite sir na ribljim jelima", napisao je Donato.
Svoj komentar zaključio je riječima: "Uostalom, razumijem da vaša čudnost ne poznaje nikakvu granicu. Znam da ima puno lažnih talijanskih restorana koje vode budale i pohlepni ljudi koji dopuštaju bilo kakvu grozotu poput ove. Probajte parmezan s kravljim gnojem, mogao bi vam odgovarati."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati