FIAT je ovih dana u Torinu predstavio novi projekt čiji cilj je u suradnji s IKEA-om, najpoznatijim svjetskim proizvođačem namještaja unaprijediti maloprodaju i postaviti ju na višu razinu.
Iza naziva "IKEA for Fiat" krije se inovativan projekt kojim bi se trebao promijeniti pristup kupcima odnosno prikazati kupovinu na posve novi način.
Nakon brojnih novosti u Fiatovom poslovanju posljednja se tiče zadnje stanice prije same primopredaje ključeva automobila u ruke vlasnika. Dakle, tema su prodajni saloni koji će uz pomoć švedske IKEA-e biti uređeni u skladu s najnovijim geslom tvrtke "Fiat, playing a different tune".
Na novinskoj prezentaciji Luca De Meo u ime Fiata i Roberto Monti iza IKEA-e, potvrdili su kako će od ove suradnje profitirati svi, pa tako i sami kupci. U prvi plan doći će sve ono po čemu su ove dvije kompanije u svijetu poznate. Jedinstven stil i proizvodi koji olakšavaju život glavne su smjernice razvoja.
Budući kupci uskoro će imati dva razloga da posjete Fiatove salone. Osim brojnih noviteta na čelu s novim Puntom očekivat će ih jedinstveno i udobno okruženje u stilu švedskih majstora namještaja.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati