Ima 3 milijuna pratitelja, a kad je izašao na pistu, nitko nije znao tko je on
NA LUAROVOJ reviji tijekom Tjedna mode u New Yorku na pisti se pojavio Jay Guapõ, princ TikToka s više od 3.3 milijuna pratitelja. Bio je odjeven u tamni traper komplet s uzorkom poteza kistom i crnim mrežastim rukavicama. Reviju je najavio svojim pratiteljima nekoliko dana ranije, objavivši kaotični mini-vlog s probe: "Prava manekenska stvar? Ja nisam jebeni maneken. Ludim. Sve previše analiziram."
Dok je svirala melodična glazba i trepereća svjetla obasjavala pistu, Guapõ je zakoračio na scenu, ali modna publika nije reagirala - osim 21-godišnjeg dizajnera Falloua. Mnogi očito nisu prepoznali da je na pistu upravo izašla jedna od najutjecajnijih osoba nove generacije modne i online scene.
Mladi u New Yorku ga obožavaju
Tijekom vikenda Guapõ je posjetio urede Luara, gdje je sjedio na kauču uz kreativnog direktora Raula Lopeza i gledao modele na castingu. Lopez mu je rekao: "Klinci te obožavaju", na što je Guapõ sramežljivo odgovorio: "Stvarno?" Njegova popularnost među tinejdžerima i mladima u New Yorku tolika je da ga često prate i okružuju u javnosti, stvarajući kaotične scene dok ga snimaju.
Iako mu odjeća i online sadržaj odišu kaotičnim stilom - široka smeđa majica, prevelike traperice sa srebrnim remenom, masivni srebrni lančići i ruksak s leopard uzorkom u obliku Pokémona - uživo djeluje mirno i povučeno. Prije same revije kratko je uvježbavao hod u hodniku, a Lopez mu je savjetovao da hoda "s više agresije". Na ponovljenom pokušaju ubrzao je korak i usmjerio pogled prema naprijed, što je oduševilo tim: "Sad je ušao u svoj film!"
"Nadam se da publika zna tko sam"
Guapõ je prošle godine postao viralna zvijezda interneta i sada ulazi u mainstream. Prošli mjesec pojavio se na reklami na Times Squareu, a ovog tjedna je lice nove Marc Jacobs Heaven kampanje. Rođen je i odrastao u Bronxu, a djetinjstvo opisuje kao zabavno.. Kao dijete je želio postati "tip sa safarija" poput Stevea Irwina, no kasnije je odustao od tog plana: "Nikad nisam bio u avionu pa sam rekao - jebeš to. Bio sam izgubljen, nisam znao što ću biti. Samo sam znao da ću biti nešto."
Sadržaj je počeo objavljivati na YouTubeu s 14 godina, ali pravi uspjeh došao je tek 2020. na TikToku,, gdje je stekao publiku objavljujući ironične lip-sync videe na Lanu Del Rey, prankove i skečeve s prijateljima. Postao je lokalna zvijezda, posebno među mladima iz New Yorka.
Iako uživa u pažnji, priznao je da je bio nervozan prije svog debija na pisti: "Nadam se da publika zna tko sam, da ne misle da sam profi. Prvi put mi je. Previše razmišljam, i o najmanjim stvarima."
Na samoj reviji nervoza nije bila vidljiva - hodao je u ritmu glazbe i s ozbiljnim izrazom lica, dok su ga modni urednici promatrali u tišini. Jedna od njih komentirala je: "Dobar je!"
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati