Istraživanje: Od televizijskih lica, Hrvati najviše vjeruju Barbari Kolar i Tatjani Jurić

Istraživanje: Od televizijskih lica, Hrvati najviše vjeruju Barbari Kolar i Tatjani Jurić

Foto: Index

TIJEKOM posljednjeg istraživanja tvrtke GfK Croatia, ispitanici s područja Hrvatske navodili su najbolje voditeljice u elektroničkim medijima. Kao najvještije u svom televizijskom poslu istaknule su se Tatjana Jurić, Barbara Kolar, Mirjana Rakić, Romina Knežić te Daniela Trbović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje je provedeno na tisuću ispitanika, a rezultati su medijima predstavljeni na konferenciji u srijedu u Zagrebu u sklopu Međunarodne konferencije o retorici i kulturi komuniciranja „Moć uvjeravanja“.

Ove godine održati će se i skup pod nazivom "Reci mi to pozitivno" u kojem će komunikacijski stručnjaci održati devet predavanja, tri radionice i dva okrugla stola, a upravo će se na radionici "Originalnost u voditeljskom poslu" pojaviti Tarik Filipović i Daniela Trbović. Oni će u toj radionici sudjelovati kao gosti, a pridružiti će im se i televizijska lica iz susjedne Srbije i Bosne i Hercegovine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara