Izdašno sponzorstvo: Grad Split za Ultru će dati dva milijuna kuna

Izdašno sponzorstvo: Grad Split za Ultru će dati dva milijuna kuna

Foto: Facebook

ULTRA Europe festival u svom četvrtom izdanju počinje krajem tjedna, a Split su već lagano okupirali posjetitelji koji stižu iz čak 148 zemalja. Grad Split danas je potpisao izdašni sponzorski ugovor sa organizatorima težak čak dva milijuna kuna! Prethodne godine za festival elektronske glazbe izdvojilo se 850 tisuća kuna, što predstavlja značajno povećanje.

Najam stadiona na račun Grada Splita

U gradskoj upravi uvjereni su da je riječ o izvrsnom poslu.

"Grad Split preuzeo je trošak naših komunalnih poduzeća, a najam stadiona platit će se u cijelosti. Troškovi Čistoće su 100 tisuća kuna, vatrogasaca 95 tisuća kuna, policije 180 tisuća kuna, stadiona 1,2 milijuna kuna, dok će za promidžbu Splita biti plaćeno 425 tisuća kuna. Ultra će raditi promociju Splita u svojim spotovima. Riječ je o nemjerljivoj marketinškoj promociji, brendiranju Splita preko Ultre. Grad ne zarađuje na Ultri, ali stvaramo povoljno okruženje za rad ugostitelja, hotela, apartmana i ostalog. Jedan od uvjeta za izdašniju financijsku podršku bilo je i da organizator registrira firmu u Splitu što je i napravljeno pa je tako lani u gradski proračun došlo pola milijuna kuna poreza na potrošnju. Taj novac je ranije išao u Zagreb jer je tamo bila registrirana firma", kaže nam splitski dogradonačelnik Goran Kovačević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Napravit ćemo sve da zadržimo Ultru u Splitu"

Razočaran je što Ministarstvo turizma nije prepoznala značaj i vrijednost Ultra Europe festivala pa su ga potpomogli tek sa 600 tisuća kuna. Vlasnici licence već su najavili mogućnost da festival preseli na Maltu koja bi izdašnije financijski potpomogla organizaciju. Kovačević se nada da se to neće dogoditi i da će Ultra ostati u Splitu, dogodine, ali i nakon toga.

"Napravit ćemo sve da zadržimo Ultru u Splitu. Manifestacija ima izuzetan značaj i napravila je od Splita svjetski poznatu destinaciju. Koristi su višestruke, evo recimo ove godine stiže značajan broj gostiju iz Amerike i Australije. Do Splita dugo putuju pa će svoj boravak produžiti i nakon Ultre. Gradska komunalna poduzeća imaju dodatne prihode, Promet će uprihoditi 600 tisuća kuna od prijevoza za Ultru, no tu tvrtku nismo uvrstili u ovaj sponzorski ugovor jer smatramo da treba zarađivati", kaže Kovačević.

Split ove godine dočekuje Ultru spremniji nego ikad jer je preko zime broj kreveta porastao za gotovo 50 posto, sa 16.872 na preko 23 tisuće. Organizatori očekuju porast posjetitelja za 15 posto.  

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara