Iznenadit će vas kriterij po kojemu sve više ljudi bira kamo će putovati
Foto: Instagram
NEDAVNO istraživanje o putovanjima provedeno u Velikoj Britaniji donijelo je rezultate koje će starije generacije jedva povjerovati. Danas mladi ljudi destinaciju za putovanje biraju prema kriteriju lajkova na Instagramu, odnosno idu tamo gdje će skupiti najviše lajkova na Instagramu.
Dok su starije generacije putovale da bi nešto vidjele i doživjele, današnji klinci (i oni malo stariji) putuju da bi se hvalili na Instagramu. Nisu im bitni kulturni spomenici ni prirodne ljepote, nego instagramabilnost, odnosno žele ići na lokaciju koja će najbolje izgledati na Instagramu, koja je popularna na Instagramu i na kojoj će im zavidjeti pratitelji.
Britancima je, nakon Instagrama, najvažnija dostupnost alkohola i dobra kuhinja, a prirodne ljepote su na posljednjem mjestu kriterija za odabir destinacije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati