Jedan od omiljenih brendova Hrvatica je u problemima, ukidaju velika sniženja
H&M JE odlučio završiti s praksom iznimno niskih cijena, javlja Business Insider.
Predsjednik uprave te kompanije Karl - Johan Persson objavio je da više neće imati velike rasprodaje odjeće, po kojima je brend dosad bio poznat. Naime, dosadašnji način rada rezultirao je padom prodaje i natrpanim skladištima koja nikako ne mogu isprazniti. Lani su objavili da će njihove cijene biti niže nego inače pa je ova promjena odluke iznenadila njihove kupce.
"Loša prodaja u četvrtom tromjesečju, dijelom uzrokovana neravnotežama u asortimanu H&M-a, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom kvartalu 2018", poručio je Persson u priopćenju investitorima prošlog proljeća.
H&M je zabilježio pad profita četvrti kvartal zaredom, a vrijednost neprodane robe penje se na četiri milijarde dolara. Sve je počelo 2016. kad je H&M naručio prevelike količine odjeće, računajući na svoje stalne kupce, no pokazalo se da su oni počeli kupovati u drugim lancima, poput onih u vlasništvu Inditexa. Osim toga, nisu se prilagodili rastućoj online prodaji, što je konkurencija iskoristila.
"H&M je s online prodajom krenuo u kasnim 90-ima, no na nekim tržištima je zaostajao zbog infrastrukture", tvrdi RBC analitičar Richard Chamberlain.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati