Kad pročitate ove stvari o Disneyjevim crtićima, više ih nećete gledati jednako

Kad pročitate ove stvari o Disneyjevim crtićima, više ih nećete gledati jednako
Foto: GIPHY

VEĆINA nas je odrasla na Disneyjevim crtanim klasicima poput Male sirene, Mulan, Kralja lavova i drugih animiranih filmova. Ono što sigurno niste znali je da postoje neke činjenice koje će vam potpuno promijeniti smisao i doživljaj cijele priče. BuzzFeed je izdvojio neke najupečatljivije.

Arielinu mamu ubio je kapetan Kuka

U Maloj sireni znamo da Ariel nema majku, ali zapravo ne otkrivamo što joj se dogodilo do trećeg filma - Mala sirena: Arielin početak. Ispada da su Arielinu mamu Atenu ubili gusari te je zbog toga nema u priči. Prema ovoj teoriji, Atenu - koja nevjerojatno sliči jednoj od sirena iz Petra Pana - ubio je sam kapetan Kuka.

Aladin i Jasmina pojavili su se u Herculesu

Na nebu se pojavila ljubičasta zvijezda padalica u sceni u kojoj Hercules pjeva pjesmu "Go the distance". Kad su se Aladin i Jasmina uputili u čarobnu vožnju tepihom, u nekoliko sekundi putovali su iz zemlje u zemlju. Putovali su toliko brzo da se sa zemlje činilo kao da je riječ o zvijezdi padalici - onoj koju je Hercules ugledao.

Pozadinske priče o igračkama u "Priči o igračkama" nastale su u Andyjevoj mašti

Likovi u "Priči o igračkama" razvijaju svoje osobine i pozadine iz načina na koji se djeca igraju njima. Woody se ne sjeća puno stvari vezanih za njegovo podrijetlo, baš kao ni Buzz. Ipak, to je tako samo zato što, kad se Andy igra s Woodyjem, on je tek "generički kauboj". Gospodin Potato Head i Hamm ne bi trebali biti negativci, ali oni postaju više neprijateljski raspoloženi prema Woodyju jer ih Andy čini zlobnicima kad se igra s njima. Buzz čak uči otkud je došao na temelju toga kako ga Andy i druga djeca zamišljaju kad prođu pored njega u trgovini.

Prava svrha Gastona je bila okončavanje ere tipičnog Disneyjevog princa

U devedesetima su Disneyjeve princeze počele dobivati snažnije uloge u jačim filmovima. Također su postale bolji uzori djevojčicama. U priči "Ljepotica i zvijer" Gaston je stereotipni princ: šarmantan je i atraktivan i želi spasiti "damu u nevolji". Ipak, on predstavlja i toksičnu muževnost kad se spoji s Bellom koja je pametnija i moćnija od svih princeza koje su se pojavile prije nje. Gatsonova smrt simboliziraju smrt "zgodnog princa koji spasi beskorisnu curu", kao što je to slučaj u drugim bajkama.

Građani u "Predbožićnoj noćnoj mori" predstavljali su strahove

"Osobe u Halloweentownu predstavljaju sve naše strahove, kao što je Noć vještica praznik za proslavu naših strahova. Što je stariji, univerzalniji i strašniji strah to je istaknutija osoba u gradu. Na primjer, Jack predstavlja smrt, najstariji i najmoćniji strah. Oogie, s druge strane, predstavlja strah od mraka i nepoznatog. On je najobičniji strah, strah bez imena.

Priča o igračkama bila je alegorija za ono što se događalo iza kulisa u animacijskom studiju

Prije snimanja "Priče o igračkama" John Lasseter je zapravo otpušten iz Disneyja nakon što je sugerirao da se koristi računalna animacija umjesto ručno crtane animacije. Računalna animacija u tom je trenutku i dalje bila nevjerojatno nova tehnologija. Zaplet priče  vrti se oko Woodyja, tradicionalne igračke kauboja, kojoj prijeti Buzz Lightyear, nova futuristička igračka. Na kraju se njih dvoje okupljaju radi usrećivanja djece, kao i Disney i Pixar.

Kralj lavova, Robin Hood i Zootopia su postojali u istom svemiru

Nick Wilde iz Zootopije bio je jedan od potomaka Robina Hooda, a Leodore Lionheart je bio u rodu sa Simbom, kraljem Richardom i princom Johnom. Kralj lavova bio je početak mira između "grabežljivaca i plijena". S vremenom su životinje evoluirale i njihov je svijet postajao sve više nalik društvu. Kralj Richard nastavio je viziju pradjeda i to je dovelo do Zootopije, gdje je Leodore, unatoč svom egu i upitnim odlukama, nastavio kao i njegovi preci prije njega.

Vodorige u "Zvonaru crkve Notre Dame" su zapravo halucinacije

Quasimodo je zatvoren u toj kuli godinama. Ta će razina izolacije vjerojatno svakoga slomiti pa je jednog dana, u očaju, Quasimodova psiha jednostavno oživjela tri kamene vodorige na crkvi i iz njih stvorila troje otkačenih, duhovitih prijatelja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara