Foto: 123rf
SNAPCHAT uvodi video oglase između Snap priča koje objavljuju korisnici. Iz Snapchata već imaju i naziv za novost, a to je "Snap Ads Between Stories".
Pošto ova aplikacija ima preko 150 milijuna aktivnih korisnika, nema sumnje da će im uvođenje ovakve vrste oglasa donijeti veliku zaradu. No, moglo bi im odnijeti velik broj korisnika.
Već imaju deset poznatih oglašivača koji su zakupili reklamni prostor na aplikaciji, a pokušavaju ih privući još suradnjom s kreativnim agencijama specijaliziranima za ovu vrstu oglasa. Najavljuju i da će ocjenjivati i pratiti svaku reklamu.
Korisnici Snapchata već sada negoduju, a kako će se ovaj potez odraziti na popularnost aplikacije treba vidjeti.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati