Lipstick efekt zahvatio Hrvatsku: S crvenilom na usnama nema krize
KRIZA, recesija, depresija, nestašica... sve su to termini koji nas svakodnevno okružuju. Jedan od tih termina uvukao se i u kozmetičku torbicu svake žene. Da smo u krizi, da se zaključiti i iz činjenice da je prodaja ruževa za usne u porastu.
Manje krpica, više kozmetike
Naime, efekt ruža za usne je poznat pojam u psihologiji koji se prvi puta pojavio u SAD-u u 30-ima kada je tamo vladala velika kriza. U to vrijeme naglo je pala prodaja odjeće i odjevnih predmeta, dok je iz neutvrđenih razloga porasla prodaja ruževa za usne. Isti taj efekt pojavio se sad i kod nas. Baš u vrijeme krize. Novi list objavio je podatke kako je prodaja upravo crvenih ruževa znatno porasla otkako smo zaglibili u krizu.
Stručnjaci tvrde kako je prodaja ruževa porasla, jer zbog manjka novca kojega bi ljepši spol rado spiskao na krpice, one svoju potrebu za shoppingom utažuju u dućanima s kozmetikom i tamo odabiru ruževe za usne. Da se ne radi tek o pukom nagađaju dokazuju i izvješća nekih od vodećih kozmetičkih tvrtki u Hrvatskoj.
S.C.
Foto: Ilustracija
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati