Madonna kupila pub i objavila novu pjesmu
NEMA stajanja za kraljicu popa, koja će ovog ljeta proslaviti 50. rođendan - nedavno je sa suprugom Guyem Ritchiejem kupila pub "The Punchbowl", koji je nekad bio u vlasništvu gangstera Freddieja Foremana. Osim toga, u američki radijski eter premijerno je puštena pjesma "4 Minutes To Save the World", najavni singl novog Madonninog albuma "Hard Candy".
Robert DeNiro, Al Pacino, Barbra Streisand i brojne druge zvijezde godinama zalaze u pub The Punchbowl, kojeg je prije nekoliko dana kupila Madonna. Pjevačica se, piše Digital Spy, neće baviti preinakama, već želi da pub zadrži duh i autentičnost zbog koje je danas jedno od omiljenih okupljališta te vrste u Londonu. U njega će, na Madonnin poziv, odsad dolaziti i druge velike zvijezde koje nakon premijera i koncerata preferiraju manja mjesta na kojima, naravno, paparazzi ne smiju ući.
Iako svoj biznis svakim danom sve više širi, Madonni je glazba i dalje na prvom mjestu pa će tako 28. travnja, uoči svog 50. rođendana, objaviti album naslovljen "Hard Candy". Najavna pjesma "4 Minutes To Save the World" već se naveliko vrti u američkom radijskom eteru, a pjevačica će za pjesmu uskoro snimiti i provokativni spot. Nakon objave albuma, Madonna kreće na novu turneju kojom namjerava ponoviti uspjeh megalomanskog projekta "The Confessions Tour" koji ju je učinio najuspješnijom pjevačicom u protekle dvije godine.
Činjenica da će 16. kolovoza napuniti 50 godina nimalo ne zabrinjava pjevačicu koja je na press konferenciji povodom izlaska novog albuma izjavila: "Pedeset nije ružna riječ. Meni je to jedan razlog više za veliku proslavu. Fizički se, primjerice, osjećam bolje nego prije 20 godina, prvenstveno zato što sam sazrijela i um mi je puno stabilniji".
D.K.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati