Michelin Active Wheel: Dogodine na europskim cestama
DVANAEST godina od početka razvoja Michelin je spreman na komercijalizaciju svog revolucionarnog proizvoda. Active Wheel tehnologija poprimit će svoj oblik u okviru gradskog automobila.
Razvijen u suradnji s francuskim Heuliezom, novi model se neće bitno razlikovati od prošlogodišnje studije prikazane u Parizu. Čak je i ime Will zadržano, a po svemu sudeći automobil će zadržati osnovnu konfiguraciju. Dakle, u pitanju je kompaktni gradski automobil s pet sjedala, a karakterizirat će ga potpuno električni pogon.
Tu na scenu stupa Active Wheel tehnologija. Radi se o novom proizvodu koji omogućuje integraciju tri bitna sustava unutar kotača, i to elektromotornog pogona, kočnice i elementa ovjesa, a zajedno teških svega 7 kg. Za pogon se koristi set litij-ionskih baterija, a prve procijene govore kako će automobil s osnovnim setom baterija i dva tzv. "aktivna kotača" postavljena sprijeda imati autonomiju od 150 km.
Nova tehnologija pogona nudi nebrojene prednosti u odnosu na konvencionalnu koncepciju. I ne samo to, ona otvara potpuno nove mogućnosti razvoja automobila s obzirom na njegov izgled ("tanka" podnica), oblik (aerodinamika) i samu arhitekturu (prostornost kabine). Dovoljno je reći kako ovakav automobil nema mjenjač, spojku, diferencijal, pa ni klasične kočnice i amortizere.
I na kraju recimo kako je trenutno u planu proizvodnja nekoliko tisuća primjeraka od kojih bi se prvi na europskim cestama trebali pojaviti već dogodine. Očekuje se kako bi cijena mogla biti oko 20.000 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati