MINI kokteli za Ženevu

MINI u Ženevi predstavlja dva atraktivna noviteta. Iako oba evociraju uspomene na slavne relijaške dane, Mini Cooper S s GP nadogradnjom i Mini Concept Geneve razlikuju se kao nebo i zemlja.

Najsnažnija, a nedvojbeno i najatraktivnija izvedba Minija u Ženevi ima zakazanu premijeru. Ekskluzivna serija je unatoč velikom interesu javnosti unaprijed limitirana na 2.000 primjeraka. Zasigurno premalo, jer svaki obožavatelj automobila čiji ime je odavno nadišlo granice automobilskog globusa sanja upravo o ovakvoj izvedbi Minija.

Najkraće rečeno, radi se o Cooper S inačici opremljenoj (zasad) najradikalnijim JCW (John Cooper Works) kitom. Pedesetak kilograma lakši od serijske inačice, te s 218 KS i 245 Nm ispod poklopca motora, Mini performansama nimalo ne zaostaje za "pravim" GT trkačima.

Naprotiv, s 235 km/h maksimalne brzine i ubrzanjem do 100 km/h u 6,5 sekundi, Mini Cooper S JCW GP (puno ime modela) ima potencijala da skine skalp mnogima. Ljetni hit na tržište stiže u srpnju, s cijenom nešto većom od 30.000 eura. Ukoliko ste zainteresirani požurite, jer se lista narudžbi bliži kraju.

Mini u Ženevi nastavlja s linijom studija kojima najavljuje novu karoserijsku izvedbu. Kao i prethodnici, ime dobiva po salonu odnosno gradu u kojem se predstavlja. Dakle, posljednji u nizu nosi ime Mini Concept Geneve.

>> Mini Concept Geneve - fotografije.

Studija kombinira svojstva karavana i coupea, nudeći izdašnu prostranost i vizualni melem za oči. Atraktivna kombinacija boja, brojni unikatni detalji i tematska povezanost sa relijaškim uspjesima iz sredine 1960-tih (Monte Carlo Rally) učinili su studiju izvanrednim marketinškim potezom koji će u Ženevi doživjeti svoj vrhunac.

Iako se u osnovi nije puno diralo, Mini s produljenim međuosovinskim razmakom, 160 cm dugačkim vratima i Sport Utility Box sustavom definitivno privlači poglede.

San svakog servisera je dvosjed, a posjeduje cjelokupnu opremu potrebnu za izvršenje servisnih zadaća na utrkama, ali i u svakodnevnom korištenju.

Mini je definitivno našao put kako komunicirati gotovo pola stoljeća s cijelim svijetom i pritom ostati svima zanimljiv.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara