Mirišljavi marketinški trik: Reklame za hranu za pse s mirisom govedine
Foto: JLP
REVOLUCIONARNU marketinšku kampanju pokrenuo je ovih dana Nestle, proizvođač hrane za pse "Purina". Mozgovi u firmi dosjetili su se idealnog načina kako da vlasnike četveronožnih ljubimaca navuku na odabir baš njihove hrane. Ne birajući sredstva u prljavoj su marketinškoj igri iskoristili su ono na što su siroti vlasnici najslabiji, svoje mezimce, te Muenchen oblijepili reklamnim plakatima za "Purina" hranu koji, osim što prikazuju simpatične psiće, mirišu po hrani za pse. Budući da je pseći njuh višestruko jači od ljudskog, priložene fotografije vjerno pokazuju što ljubimci misle o spomenutoj kampanji. Bez obzira hrane li svog ljubimca nekom drugom delicijom, Nijemci neće moći prošetati sa svojim psom, a da se njihov ljubimac ne zaleti na neki od stupova na strateškim mjestima na kojima su postavljeni mirišljavi plakati.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati