Nije bilo lajka, naslovne ni chata: Ovako se Fejs mijenjao kroz ovih 15 godina

Nije bilo lajka, naslovne ni chata: Ovako se Fejs mijenjao kroz ovih 15 godina
Foto: Facebook

PRIJE točno 15 godina, 4. veljače 2004. godine, u Zuckerbergovoj studentskoj spavaonici na Harvardu osnovan je Facebook koji je od tada ostvario nezamisliv uspjeh privukavši 2,3 milijarde korisnika.

Po postojećim podacima, 46,7 posto korisnika interneta, odnosno nešto više od 23 posto svjetske populacije, koristi Facebook.

U ovih 15 godina Facebook je doživio brojne promjene što se dizajna tiče, no ono što je oduvijek tu jest prepoznatljiva plava boja.

Pogledajte kako se mijenjao kroz godine.

2004. godine Facebook je u nazivu još imao The te bio dostupan na samo nekim fakultetima u SAD-u.

2005. godine The je izbačeno iz imena, a Facebook je postao dostupan i u srednjim školama.

2006. godine Facebook se otvorio svijetu te je nastao logo koji se nije mijenjao do danas.

2007. godine Facebook je već imao 50 milijuna korisnika.

2008. godine postala je dostupna Facebook aplikacija, a iste je godine uveden Facebook chat.

2009. godine nastao je lajk.

2010. godine Facebook je prešao 500 milijuna korisnika.

2011. godine uvedena je jedna od najvećih promjena u dizajnu Facebooka, timeline i novi news feed.

2012. godine pojavile su se naslovne fotografije, a 2013. godine timeline je postao samo jedan stupac sa "sidebarom" s lijeva te je Facebook dobio izgled kakav poznajete danas.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara