Njen posao iz snova: "Poslovi me sami nalaze, a nitko mi ne bi platio za nerad"

Njen posao iz snova: "Poslovi me sami nalaze, a nitko mi ne bi platio za nerad"
Foto: Instagram

SVOJE prilično često ime Marija Nikšić malo je modificirala te postala jedna od najpoznatijih hrvatskih blogerica i influencerica koju većina zna kao Ormariju.

"Moje ime ti je nastalo od Ormar i ja i kad se to ukuca skupa na Instagram, ispadne Ormarija, a to ujedno krije moje ime orMARIJA", prepričava nam povijest Ormarije.

Ona je jedna od blogerica stare garde koja je iskoristila pojavu Instagrama te se brzo prešaltala i na tu platformu. Umjesto da uz fotke stavlja generičke hashtagove, smislila je svoje.

"Na Instagramu objavljujem fotografije svojih outfita, stvari vezane za beauty i lifestyle. Najbolje prolaze fotografije na kojima sam ja glavni akter na fotki. Uvela sam hashtagove #ormarija, tamo su grupirani moji outfiti, #ormarijaplaces gdje objavljujem kafiće koji su mi se svidjeli i koje sam posjetila i #ormarijahair gdje stavljam fotke svoje kose koja je poprilično upečatljiva pa sam odlučila tako razvrstati kategorije. Subotama sam išla u nove kafiće s prijateljima i fotkala se i stavila pod #ormarijaplaces, a sad me već zovu da posjetim nova mjesta i da ih uvrstim pod svoja mjesta", priča nam ova Osječanka.

Očekivano, njenu publiku uglavnom čine žene, i to u udjelu od 75 posto, a najčešće su u dobnoj skupini između 25 i 34 godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Marija Nikšić (@ormarija)

"Ono što je donijelo velik broj pratitelja je kvalitetan sadržaj oko kojeg se trudim i puno vremena i rada ulažem u kreiranje tog sadržaja. Smatram da se većina djevojaka može poistovjetiti sa mnom. Dijelim s njima dio moje stvarnosti u obliku lijepih fotografija i dajem ideje za outfite i svoje beauty savjete. Uopće se ne smatram popularnom, moji pratitelji su kao velika obitelj s kojom sam povezana preko mreže", pojašnjava nam.

Kad je krenula s blogom, u svijetu je vladala ekspanzija modnih blogova. U Hrvatskoj je, pak, bilo svega desetak blogera i tada to nije bio plaćen posao, nego svima njima nešto poput hobija.

"Hobi koji je radom i trudom prerastao u posao. Marketinške agencije su prepoznale naš glas kao vjerodostojan i počeli su se angažirati blogeri kao produžena ruka marketingu. U moru ponuda koje dobivam za promociju imam privilegiju odabrati ono u što doista vjerujem i iza čega stojim", ističe Marija.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Marija Nikšić (@ormarija)

Dodaje da uspijeva zadržati dosta velik dio privatnosti za sebe, ali kako kaže, uvijek pleše po rubu.

"Pratitelji bi htjeli znati uvijek više, ali obiteljske i ostale probleme uvijek držim u krugu prijatelja i obitelji. Smatram da je to nešto što tako treba ostati. Ne bih fotkala nešto što nije estetski prihvatljivo i što sama ne bih voljela vidjeti. Ne progovaram puno o problemima koje imam", dodaje.

Tvrdi da zbog popularnosti na društvenim mrežama nikad nije doživjela nešto neugodno u "stvarnom" životu.

"Nikada mi nitko nije prišao s nečim negativnim. Sve reakcije koje sam imala u stvarnom životu su bile super i sva prepoznavanja su bila jako ugodna iskustva. Negativni ljudi i bezobrazni komentari su zastupljeni jedino iza tipkovnice. Sve negativnosti prema ovom poslu su odraz neznanja, neinformiranosti ili čiste zavisti što najviše govori o onome tko piše, a ne o onome kome je upućeno", ističe.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Marija Nikšić (@ormarija)

Obitelj je podržava od prvog dana, a zajedno s njom su i sami naučili više o društvenim mrežama.

"Bezuvjetna su podrška i šalimo se da je tata menadžer, a mama ona koja uvijek sve lajka i shera. Brat je isto uvijek tu da podrži sve. Prijatelji su pristali biti dio InstaStoryja i povremeno ih snimam. U početku ih je kamera mobitela dekoncentrirala, ali sad su se svi navikli", priča nam.

Otkrila nam je i koliko se posla krije iza jedne fotke na Instagramu.

"Iza jedne objave stoje dvije osobe minimalno, osoba koja fotografira i ja. Ponekad i cijeli tim ljudi. U više situacija se tu nalazio tim do 5 ljudi uključenih u cijeli proces. Kada me angažiraju za posao promocije, prvo fotografiju šaljem na autorizaciju kao i tekst koji osmišljavam, a kad dobijem zeleno svjetlo od agencije ili klijenta, tek onda fotografija bude objavljena. Ponekad mi je potrebno i do 4 sata da dobijem dobru fotografiju. Naučila sam obrađivati fotografije, uložila puno vremena u učenje obrade. Nije lako ni svaki dan i svakom objavom biti originalan i nadmašiti sebe. Prije svake fotografije raspišem ideju i priču, a onda idem u realizaciju. Osobe koje nikad nisu bile uključene u ovakve kreativne procese ne mogu ni shvatiti koliko rada je iza samo jedne fotografije. Samo se čini da je to lako i da mi ništa ne radimo. Uložila sam jako puno vremena u učenje i znanje koje se nije moglo pročitati iz knjiga, nego sam morala sama istraživati i pronalaziti rješenja. Dosta vještina sam u hodu naučila. Nisu to samo lijepe fotografije. Iza jedne fotke su sati rada i godine učenja. Naučila sam i pregovarati. Nije mi bilo lako ni govoriti pred cijelom dvoranom na panelima na kojima sam sudjelovala kao govornik. Puno sam učila i još puno toga imam za naučiti. Sigurna sam da me nitko ne bi angažirao, a ni platio za nerad. Radoholičar sam po prirodi, za mene je rečenica 'ne rade ništa' nepoznanica. Pozivam svakog tko to kaže da provede tjedan dana s nama radeći", rekla je.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Marija Nikšić (@ormarija)

Dodaje da se od Instagrama i bloga može živjeti ako su pratitelji prepoznali vaš trud i cijene vaše mišljenje. 

"Iza toga se kriju godine uloženog vremena u rad i napredak. U Hrvatskoj se može živjeti i zarađivati od ovog posla, no to ne ide preko noći", ističe i dodaje:

"Mene poslovi sami nalaze. Vrlo rijetko se javljam sama i gotovo sve poslove dogovaram preko marketinških agencija. Imam svoj media kit gdje stoji sve što potencijali klijent ili agencija treba znati prije sklapanja posla. Vrlo ozbiljno pristupam svakom poslu koji prihvatim", naglašava.

Otkrila nam je i da fotografije obrađuje u svom stilu, što znači da ih ne obrađuje do savršenstva i ne pretjeruje.

"Ako pitate jesam na slikama ista kao i u stvarnosti, jesam! Još me uvijek prepoznaju na ulici", kaže uz smijeh.

Plan joj je i dalje rasti i učiti o ovom poslu, a voljela bi raditi i u marketinškoj agenciji da vidi kako stvari funkcioniraju s druge strane. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara