Nova Corsa: "Štancanje" počinje u ponedjeljak
ZADNJEG DANA mjeseca srpnja prvi redovan serijski model četvrte generacije Corse sići će s proizvodne trake. Kako bi se pripremili za proizvodnju velikog broja Corsi, stručnjaci iz proizvodnje usko surađuju s tehničko-razvojnim centrom u Ruesselsheimu kako bi definirali svaku proizvodnu fazu u Zaragozi i Eisenachu.
General Motors je investirao 550 milijuna eura u španjolsku tvornicu u Zaragozi za proizvodnju nove Opel Corse. Sa 7.600 radnika i godišnjim kapacitetom preko 400.000 vozila, ova tvornica je najveći europski proizvodni pogon GM-a. Tvornica proizvodi Corsu od 1982. godine kada je i započela s radom. Tu se proizvodi i Opel Meriva.
Opsežna modernizacija proizvodnih postupaka obuhvatila je gotovo sve tehnološke procese. Nova radna stanica s dvije velike preše prilagođena je za oblikovanje materijala od čelika povišene čvrstoće. S više od 40 pritisaka u minuti "teških" 3.000 tona nove preše oblikuju čelične ploče u karoserije novih Corsi. U novoj lakirnici karoserije se galvaniziraju prevlakom od cinka, magnezija i nikla. Lakirnica ima poseban sustav za pročišćavanje zraka koristeći metodu termičke molekularne filtracije.
Za kontrolu zavarenih spojeva koristi se metoda ultrazvučnog ispitivanja. Roboti montiraju prednja i stražnja stakla, a montaža prednjih svjetala i pritezanje vijaka kontrolira se novim sustavom testiranja.
Širok raspon inovacija uveden je u proizvodnju nove Corse kako bi se dodatno poboljšala kvaliteta, produktivnost, ali i sigurnost na radu uz istovremeno smanjenje opterećenja na radnike.
Od 2001. do 2005. godine u zapadnoj Europi GM je ukupno investirao oko 14 milijardi eura što je pridonijelo da se tvornice kontinuirano moderniziraju paralelno uz istraživanje i razvoj novih modela.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati