Pljunuli 600 milijuna, a sad... Skandal s Kylie Jenner ovu je tvrtku uvalio u problem

Pljunuli 600 milijuna, a sad... Skandal s Kylie Jenner ovu je tvrtku uvalio u problem
Foto: Instagram

FORBES je jučer razotkrio vijest da Kylie Jenner ipak nije milijarderka, a to je loša vijest za Coty, kozmetičku kompaniju koja je prošle godine kupila udio u njezinoj kompaniji Kylie Cosmetics.

Dionice Cotyja u petak su doživjele pad od 13 posto. To se dogodilo brzo nakon što je Forbes opozvao Kyliein status najmlađe samoostvarene milijarderke i zapitao se je li ona krivotvorila financijske podatke da bi izgledala bogatije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie 🤍 (@kyliejenner) on

Kompanija Coty je prošlog studenog izdvojila preko 600 milijuna dolara za 51-postotni udio u Kylie Cosmetics. I dok iz Wall Streeta kažu da nisu zabrinuti da su čelni ljudi Cotyja "nasamareni" u vezi tog posla, boje se da bi ulaganje moglo biti u opasnosti ako nestane sposobnost Kylie Jenner da proda praktički sve čega se prihvati mladim ljudima.

"Postoji rizik da ovaj incident s Forbesom ugrozi njenu reputaciju", izjavila je za New York Post analitičarka Linda Bolton Weiser. "Ona je marka", objašnjava Weiser.

Inače, analitičari s Wall Streeta su u vrijeme sklapanja posla kritizirali Coty, no čelni ljudi te kompanije branili su odluku o kupnji udjela isticanjem da Kylie Jenner ima ogroman utjecaj na društvenim mrežama na pripadnike takozvane "generacije Z".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie 🤍 (@kyliejenner) on

"Kylie na društvenim mrežama ima preko 270 milijuna pratitelja", izjavio je tadašnji financijski direktor Cotyja Pierre-André Terisse. "Dakle, jednim postom, ona može doseći dvostruko većeg broja ljudi nego što ima gledatelja Super Bowla", dodao je.

Forbes je u petak objavio da je obiteljski računovođa dostavio porezne prijave koje su sugerirale da je tvrtka ostvarila više od 300 milijuna dolara prodaje u 2016. godini, da bi publicisti sljedeće godine prijavili prodaju od 330 milijuna dolara.

No informacije koje je podijelio Coty, čijim dionicama se javno trguje, pokazale su kako je tvrtka Kylie Jenner "značajno manja i manje profitabilna nego što je niz godina navodila obitelj i medijske kuće, uključujući i Forbes", napisali su u poslovnom magazinu.

Izlaganje tvrtke Coty investitorima o poslu sugeriralo je kako je tvrtka u 2018. godini ostvarila samo 125 milijuna dolara od prodaje. "Ako je Kylie Cosmetics u 2018. godini ostvarila 125 milijuna dolara od prodaje, kako je mogla ostvariti 307 milijuna dolara u 2016. godini (kao što navode porezne prijave tvrtke) ili 330 milijuna dolara u 2017. godini?" pita se Forbes u članku koji je objavljen danas i odmah izazvao lavinu reakcija.

Kako je Kylie počela?

Kyliein prvi posao došao je s obiteljskim reality showom "Keeping Up With the Kardashians". Ona je imala samo devet godina kad se show počeo emitirati. Kylie je uz to pokrenula i svoj reality show "Life of Kylie" koji se kratko prikazivao 2017. godine.

Obitelj na "Keeping Up With..." zajedno zaradi oko 30 milijuna dolara po sezoni, piše Business Insider, no nejasno je koliko koji član dobije zasebno.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie 🤍 (@kyliejenner) on

2013. godine, kad je imala samo 15 godina, Kylie je sa sestrom Kendall pokrenula liniju odjeće Kendall + Kylie for PacSun. Brend se otad proširio po trgovinama diljem SAD-a i svijeta. U SAD-u se prodaje na 390 lokacija, a diljem svijeta na 975 lokacija.

Za velik dio zarade zaslužna je upravo kompanija Kylie Cosmetics koju je Kylie sama pokrenula. Brend se najprije zvao Kylie Lip Kits, no kad je Kylie 2015. priznala da je povećala usne, ubrzo se promijenilo i ime kompanije. Tvrtka je u prve dvije godine prodala kozmetike u vrijednosti od oko 630 milijuna dolara.

Proizvodnja, pakiranje i prodaja su outsorcani drugim privatnim kompanijama. Za financijski i PR aspekt brenda brine se Kyliena majka Kris Jenner, a za to dobije 10 posto naknade za upravljanje.

Većinu promocije svog brenda Kylie radi preko društvenih mreža, ponajviše Instagrama na kojem je prati više od 178 milijuna ljudi. "Društvene mreže su nevjerojatna platforma. Imam tako jednostavan pristup obožavateljima i kupcima", rekla je Jenner ranije za Forbes.

Osim toga, Kylie ima i unosne ugovore s brojnim drugim brendovima poput Pume, Adidasa, Fashion Nove, SugarBearHaira...

Analiza društvenih mreža iz 2018. godine koju je provela tvrtka D'Marie Analytics izračunala je da samo jedna objava Kylie Jenner na Instagramu vrijedi milijun dolara u oglašavanju. Kylie je uz sve to pokrenula i vlastitu aplikaciju na kojoj je moguće pratiti vijesti iz njenog života.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie 🤍 (@kyliejenner) on

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara