Poklon koji govori za vas

Poklon koji govori za vas
Foto: Promo

DARIVANJE je već zapisano u ljudske gene. U čovjekovoj je prirodi da voli primati poklone, ali i darivati sebi važne ljude. Osim što darujemo za rođendane ili neka druga prigodna slavlja najviše se daruje u prosincu kojem se voli tepati kako je to mjesec darivanja. U svima nama budi se kreativna strana što ćemo kome darivati i tako mu dati do znanja o njegovoj važnosti u našem životu ili poslovanju. Tvrtke planiraju budžete i naručuju poslovne poklone dok mali ljudi nerijetko pokleknu vremenskoj stisci pa poklone kupuju u zadnji čas što na kraju biva neki unificirani dar. Zato je važno na vrijeme razmisliti o poklonima kako bismo bili jedinstveni i važnim nam ljudima pokazali svoju originalnost po kojoj će nas dugo s veseljem pamtiti, baš putem poklona koji smo im darivali.

Poslovnim poklonima u biti se ne prenosi promotivna poruka već oni mogu biti personalizirani na ime primatelja dara. Desetljećima kod nas tvrtke robuju utabanim standardima pa se izrađuju kalendari, rokovnici, kemijske olovke, privjesci za ključeve i slične stvari koje u današnje vrijeme novih tehnologija i nisu neka prevelika potreba i nešto što će primatelja dara oduševljavati. Sretni su oni koji možda dobe na dar kakvu tehničku napravu u vidu USB sticka ili kakvog predmeta korisnog za svakodnevnu uporabu.

Koja je uloga poslovnih poklona?

Poslovni pokloni predstavljaju sredstvo stvaranja i poboljšavanja dobrih odnosa tvrtke sa zaposlenicima i poslovnim partnerima. Oni su jedan od najučinkovitijih marketinških alata i mogu poboljšati učinkovitost u prodaji, promociji i poslovnoj komunikaciji.

Zaposlenicima putem poklona prenosimo poruku lojalnosti, njihovog uvažavanja, dajemo im poticaj i inspiraciju za daljnji rad unutar tvrtke dok pokloni namijenjeni poslovnim partnerima predstavljaju važnu platformu za obnovu i daljnju izgradnju odnosa te im prenose poruku o njihovoj važnosti za naše poslovanje. Poslovni pokloni za klijente idealan su način stvaranja svijesti o našim proizvodima i uslugama, a također im iskazuju zahvalnost i ukazuju im na njihovu važnu ulogu kao karike u poslovnom lancu.

Dopustite da poklon govori za Vas

Parfem kao izbor za poklon možda se nekome može činiti kao „lako rješenje“. Može to biti tako ako odabiremo mainstream parfem koji je još samo jedan u nizu istih na tržištu. Postoji i rješenje, a da baš pafem kao poklon govori za Vas, onaj pravi napravljen po vašim željama čime postajete jedinstveni u svakom smislu.

U vrijeme kada svi, pa i kompanije žele biti originalne prilikom izrade poslovnih poklona i pokazati se jedinstvenima i kreativnima Hrvatska Parfemska Kuća nudi rješenje.

Hrvatska Parfemska Kuća donosi revoluciju u proizvodnji i ponudi poslovnih poklona za male, srednje i velike poduzetnike. Zašto se vaša tvrtka ili brend ne bi isticali svojim parfemom ili difuzorom za prostor kao uistinu jedinstvenim poklonom? Parfumeri Hrvatske Parfemske Kuće pomoći će Vam u kreiranju i proizvodnji individualnih i originalnih poslovnih poklona u obliku parfema ili difuzora za prostor kao idealnog poklona za vaše klijente kreiranog isključivo prema vašim zamislima.

Ovaj vrlo popularan trend u svijetu konačno je dostupan i hrvatskim poduzetnicima i vlasnicima brendova. Možete birati među već gotovim recepturama ili je mogu napraviti samo za vas. Osim toga, etiketa će također biti odraz vas i vaše tvrtke. Na njoj može biti vaše ime i/ili poruka koju želite poslati. To je nešto po čemu čete sigurno postati još prepoznatljiviji i cjenjeniji. Stoga bez puno razmišljanja i u akciju, prosinac je blizu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara