Poznati na humanitarnom buvljaku: Tko ima talenta za cjenkanje?

TRADICIONALNI buvljak kojeg organiziraju Hrvatski radijski festival i tjednik Arena na opatijsku je plažu Slatina privukao više poznatih nego onih koje zanimaju njihove krpice, a neka su lica iz društvene kronike pokazala veliki trgovački talent koji bi ih uskoro s pozornice, s obzirom na stanje na domaćoj glazbenoj sceni, mogao trajno preseliti na tezge. Kraljica prodaje bila je Višnja Pevec, a gužvalo se i oko štanda Luke Nižetića.

"Jako mi je drago da na neki način mogu pomoći. Volim sudjelovati u humanitarnim projektima", kratko nam je rekla Višnja Pevec dok se cjenkala s okupljenima pokušavajući što brže prodati blagodati koje je donijela iz vlastite tvrtke. Luka Nižetić i Franka Batelić izazvali su najveću gužvu zahvaljujući djeci koja ih oduševljeno prate po Opatiji, a neslužbena nagrada za najbolju ponudu otišla je grupi Feminnem, koja je, kao i na nedavno održanom Fashion buvljaku, prodala - pola ormara.

Marketinški pokušaji Modnog Mačka

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Opatiji se pojavio i Marko Grubnić, a upravo je na buvljaku predstavio svog novog kućnog ljubimca, ali i svoje novootkrivene marketinške sposobnosti. Slatinom se, naime, šetao u majici sa sponzorskim natpisom, ali ga neponovljiva Višnja P. (how much there is to see) nije zapazila. Traktor na poklon ovoga je puta izostao, ali ne sumnjamo da će ga svepriutni stilist zaraditi u narednim danima "opatijskog estradnog ludila".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara