Prve snimke nasljednika Alfe 156
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PRIJE nekoliko dana na webu su se pojavile prve fotografije nasljednika popularne 156-ice, koji bi se trebao pojaviti na tržištu krajem iduće godine. Novi model, koji će najvjerojatnije nositi ime 158, prema špijunskim slikama, jasno pokazuje da mu je uzor vrlo uspješni koncept nazvan Brera.
Očito razloga za brigu nema, jer će i 158-ica biti prava Alfa. Dakle sportska limuzina iznimnih performansi.
Najveći nedostatak trenutnog modela je skučenost putničkog prostora, što će na novom modelu biti ispravljeno na najjednostavniji način, a to je povećanje dimenzija vozila.
Povećani gabariti trebali bi omogućiti plasiranje Alfe na tržište Sjeverne Amerike, odnosno udovoljavanje amričkim standardima. 158-ica će koristiti novu Premium platformu, koja je razvijena od strane Saaba i GM-a. Nova platforma omogućava ugradnju pogona na sve kotače, što će omogućiti povratak Alfinih modela u 4x4 svijet.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kako su Alfini motori i dalje tehnički dragulji, potreba za novima neće biti još nekoliko godina. Po svemu sudeći će biti predstavljene još poneka sportska izvedba, kao što je 2.0 JTS biturbo od tristotinjak "konja".
Također, od GM će biti preuzeti V6 agregati, najvjerojatnije 2.8 i 3.2 V6, koji će činiti glavninu ponude u Americi.
Očito razloga za brigu nema, jer će i 158-ica biti prava Alfa. Dakle sportska limuzina iznimnih performansi.
Najveći nedostatak trenutnog modela je skučenost putničkog prostora, što će na novom modelu biti ispravljeno na najjednostavniji način, a to je povećanje dimenzija vozila.
Povećani gabariti trebali bi omogućiti plasiranje Alfe na tržište Sjeverne Amerike, odnosno udovoljavanje amričkim standardima. 158-ica će koristiti novu Premium platformu, koja je razvijena od strane Saaba i GM-a. Nova platforma omogućava ugradnju pogona na sve kotače, što će omogućiti povratak Alfinih modela u 4x4 svijet.
Kako su Alfini motori i dalje tehnički dragulji, potreba za novima neće biti još nekoliko godina. Po svemu sudeći će biti predstavljene još poneka sportska izvedba, kao što je 2.0 JTS biturbo od tristotinjak "konja".
Također, od GM će biti preuzeti V6 agregati, najvjerojatnije 2.8 i 3.2 V6, koji će činiti glavninu ponude u Americi.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati