Renault predstavlja Megane u toplesu

Renault predstavlja Megane u toplesu

Tekst: M.N.
Foto: Renault

NOVA generacija popularnog francuskog kompakta u Ženevi će premijerno dobiti i svoju vizualno najatraktivniju izvedbu. Renault Mégane Coupé-Cabriolet i dalje karakterizira sklopivi stakleni krov, ali i obilje opreme koja će učiniti vožnju bez krova ugodnijom.

Glavna atrakcija i prednost u odnosu na domaće i strane rivale svakako je stakleni krov površine 0,47 četvornih metara.

Naravno, to vrijedi samo pod uvjetom da vozač i njegovi suputnici ne žele uživati u vožnji bez krova za čije sklapanje je potrebna 21 sekunda. Elektrohidraulički sustav sklapanja krova je automatiziran, a upravljanje se vrši pritiskom na tipku. Kad smo kod vožnje bez krova, recimo još kako stakleni deflektor sprečava negativan utjecaj vjetra u kabini, sve do brzine od 90 km/h. Za veće brzine tu je dodatni mrežasti deflektor.

Prodajnu gamu činit će po tri benzinska i dizelska motora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Benzinci su 1.6 (110 KS) i TCE 130 (130 KS, Turbo Control efficiency) usuglašeni sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem, te 2.0 (140 KS) koji se isporučuje s novim CVT bestupanjskim mjenjačem. U ponudi dizelaša ističe se najslabiji dCi 110 dostupan i s novim EDC (Efficient Dual Clutch) mjenjačem s dvije spojke.

Dalje slijede dCi 130 i dCi 160, oba usuglašena sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem. Svi dizelaši opremljeni su DPF filtrom i zadovoljavaju Euro5 normu.


 
Serijska oprema bit će izdašna, posebno u sigurnosnom aspektu. Potpunom setu zračnih jastuka pridružit će se elektronska logistika i el. parkirna kočnica, kao i bi-Xenon svjetla usuglašena sa sustavom osvjetljavanja zavoja. U kabini putnike očekuje obilje multimedije, uključujući Carminat Tomtom navigaciju, 3D ozvučenje i mogućnost priključenja eksternih jedinica za slušanje glazbe.

I na kraju spomenimo nekoliko podataka bitnih za ovaj segment. Prije svega, to je torzijska krutost koja je čak 80% bolja u odnosu na prethodnu generaciju modela.

Što se pak prtljažnika tiče, njegov kapacitet je 417 litara, odnosno 211 litara kad je krov sklopljen. Praktičnosti pridonosi nizak utovarni rub, kao i podatak kako je interijer složen u skladu s prepoznatljivim imidžem marke.

Što se pak ponude u smislu dostupnih izvedbi i cijena tiče, morat ćemo se strpjeti barem do idućeg mjeseca i ženevske premijere.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara