Renaultovi veliki planovi

CARLOS Ghosn, šef Renaulta, svečano je objavio plan Renaultova ugovora do 2009, čiji je cilj dugoročno osigurati mjesto Renaulta kao najrentabilnijeg europskog proizvođača automobila.

Tri su glavna čimbenika koja bi to trebala omogućiti. Prije svega, nova Laguna, lansirana 2007. godine, bit će među tri najbolja vozila u segmentu po pitanju kvalitete proizvoda i usluge. Prema planu operativna marža će 2009. godine iznositi čak 6%, a do tada se očekuje porast prodaje od 800.000 vozila.

Do 2009. godine Renault će lansirati 26 proizvoda kako bi odgovorio potrebama i očekivanjima kupaca na svim tržištima. Značajno ubrzavanje lansiranja najbolje dočarava podatak kako će tijekom ove godine Renault komercijalizirati dva modela, a već iduće četiri puta više.

Osim obnove game ključnih modela (Megane, Twingo, Kangoo, Master), francuski proizvođač planira ući u nove segmente. Naglasak je stavljen na visoku klasu, segment u kojem još nije postignut zadovoljavajući uspjeh. Sve to bi trebalo smanjiti prosječnu starost proizvoda s 3,8 godina u 2005. na 2,2 godine u 2009.

Ekološki aspekt u Renaultu nikad nije bio zapostavljen. Ono što će se u naredne tri godine desiti je prilagodba novim izvorima energije - već će 2009. barem pola benzinskih modela moći koristiti mješavinu benzina i etanola (E85), a dizelaši biti kompatibilni za korištenje bio-diesela. 

Jedna od glavnih pretpostavki globalnom uspjehu je smanjenje troškova. Alijansa planira u naredne tri godine smanjiti troškove nabave za 14 %, troškove proizvodnje za 12 %, a smanjenje troškova logistike za 9 %.

Rezultat tvrtke će se mjeriti porastom operativne marže, čiji je cilj postići 6% u 2009. Navedena rekordna razina će biti premašena od sljedeće godine, što će omogućiti trajno zadržavanje pozicije najrentabilnijeg europskog proizvođača vozila za široke mase.

"S jasnom strateškom vizijom i definiranim ciljevima, uvjeren sam da će Renault postati, u okviru Alijanse, velika svjetska automobilska tvrtka, s trajno izvrsnim rezultatima" - rekao je Carlos Ghosn.

Miljenko Nikolić

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara