Rolls-Royce Drophead Coupe: Striptiz u Detroitu
TRI GODINE nakon predstavljanja studije 100 EX Rolls Royce će u Detroitu premijerno predstaviti serijsku izvedbu luksuznog kabrioleta. Drophead Coupe vrijedan 370.000 eura je vrhunac ponude kabrioleta, ali i automobilske ponude uopće.
Rolls Royce je već nakon Phantoma razuvjerio sve one koji su mislili da se radi o tvrtki čiji proizvodi žive na staroj slavi nagriženoj zastarjelom tehnologijom i bespotrebnim kičem.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Najpoznatiji svjetski proizvođač prestižnih limuzina prebrodio je krizu uz pomoć BMW-a i uspješno implementirao modernu tehnologiju pritom ne okrznuvši svoj identitet.
Prepoznatljiv, gotovo bezvremenski dizajn i dalje će karakterizirati sve proizvode koji izlaze ili tek trebaju izaći iz proizvodnih pogona u Goodwoodu. Isto vrijedi i za najnoviji uradak koji će američka publika prva imati priliku vidjeti i najvjerojatnije kupiti.
Uvijek poseban - to je Rolls-Royce
Prepoznatljiv u svakom pogledu, s dugim poklopcem motora ispod kojeg se nalazi benzinski monstrum, 6.75 V12, Drophead Coupe ništa ne prepušta slučaju. 338 kW/460 KS pri 5.350 o/min i 720 Nm pri 3.500 o/min osiguravaju ovom automobilu vrlo uvjerljive performanse.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
U kombinaciji sa serijskom automatikom postiže 100 km/h 5,9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 240 km/h. Pridodamo li tomu jednu od najčvršćih konstrukcija u ponudi kabrioleta, jasno je da su mogućnosti ovog automobila velike, vrlo velike. Naime, nosiva konstrukcija je izvedena iz aluminijske slitine, a karakterizira ju preko 140 metara (ručno izvedenih) zavarenih spojeva, 20 metara više nego u slučaju klasičnog Phantoma.
Filigranska izrada i kraljevski luksuz
Razmetljivac s razlogom plijeni pažnju najfinijim materijalima i filigranski preciznom izradom. Prožimajući klasičan dizajn s nazorima modernog društva, Drophead Coupe je osuđen na uspjeh.
Iako kabriolet, novi RR ne zna za buku. Njoj se suprotstavlja pet slojeva izolacije, ali i audio-sustav s devet-kanalnim pojačalom i petnaest zvučnika. Uostalom, tko nije slab na automobil čiji je krov iznutra presvučen kašmirom?
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Serijska proizvodnja više nije u pitanju. Nimalo čudno s obzirom na publicitet koji je pratio prethodne studije. Strojevi u Goodwoodu su spremni, a početak proizvodnje tempiran je za ljeto ove godine. I za kraj recimo samo da je za izradu jednog automobila potrebno oko 350 radnih sati.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati