Ruf CTR-3 - brži od elfera
CTR-3 najnoviji je uradak baziran na 911-ici iako izgledom više podsjeća na Cayman. Detaljnijim pregledom može se primijetiti sličnost s njemačkim trkaćim autima tridesetih godina.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Karoserija je izrađena od čelika, aluminija te kompozita ojačanog ugljičnim vlaknima i kevlarom. Lagani materijali glavna su zasluga relativno male mase od svega 1475 kg.
Zanimljiviji je dakako motor. 3,8 litarski 6-cilindarski boxer uz pomoć dva KKK turbo punjača razvija snagu od 700 KS i 890 Nm okretnog momenta.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
3,2 s do stotke te 375 km/h rezultati su kojih se ne bi posramili ni najbolji sportski automobili. Dio zasluga svakako ide i 7-brzinskom sekvencijalnom manualnom mjenjaču kao i 19 palčanim kotačima sprijeda te 20" straga.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Za sigurno zaustavljanje brinu se kočnice sa 6 klipa te keramički samoventilirajući diskovi promjera 380 mm. Za dobru kontrolu kočenja brine se Boschov ABS osme generacije kao i gume dimenzija 255/35 ZR 19 sprijeda te 335/30 ZR 20 straga.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Prvi CTR izašao je sada već davne 1987. i bio je brži od mnogih daleko popularnijih superauta: Ferrarija F40, Lamborghini Countacha pa čak i od Porscheovog 959. Da li će uspjeh ponoviti i 20 godina kasnije ostaje nam tek da vidimo.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Konkurencija današnjem GTRu praktički je ista: Ferrai Enzo, Lamborghini Murcielago, Pagani Zonda, Carrera GT te SLR Mclaren. CTR-3 ni u čemu ne zaostaje. Čak niti cijenom od gotovo 380.000 eura. Bez PDV-a
B.I.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati