Solinjanka tražila od Lidla odštetu, ostali je ismijali: "Izbriši ovu objavu da se ne sramotiš"

Solinjanka tražila od Lidla odštetu, ostali je ismijali: "Izbriši ovu objavu da se ne sramotiš"

U FACEBOOK grupi Lidl Hrvatska jedna je gospođa iz Solina iznijela pomalo neobičan zahtjev.

Ona, naime, tvrdi da je tijekom kupnje skinula naočale i odložila sa strane, a da je drugi kupac iskoristio njenu nepažnju i ukrao joj naočale. Ona, sudeći po objavi, smatra da joj je Lidl dužan refundirati naočale jer se navodna krađa dogodila na "njihovom teritoriju" i da ona kao redovan kupac "financira dućan".

S njom se nisu složili brojni komentatori koji su joj poručili da je sama odgovorna za svoje stvari. Rasprava je u komentarima brzo eskalirala, a ona je umjesto podrške dobila reakciju kakvoj se vjerojatno nije nadala.

"Da, prodavačice nemaju pametnijeg posla nego paziti na vaše osobne stvari. Što si neki ljudi dozvoljavaju, kao da su bogovi", začudila se jedna žena.

"Dobra ideja, idem od boga tražiti refundaciju budući da je on kriv što je kiša pala po mojim čizmama i uništila ih", dobila je inspiraciju druga.

 

"Ajde, majke ti, izbriši ovu objavu da se ne sramotiš više", poručio joj je netko.

"Znači li to da bi ZET trebao svakom putniku refundirati krađu mobitela, novčanika ili zaboravljene stvari u javnom prijevozu? Čuvaj si stvari ili plati zaštitara da ih čuva. Dobro da i dijete ne dovedeš na čuvanje u Lidl", bio je jedan od komentara.

"Gospođo, ja sam vam ukrao naočale, ali kad sam išao doma, vozio sam se autom i htio sam ih staviti na glavu pa sam slučajni udario auto ispred sebe. Javite mi se da vam vratim naočale i da vas tužim da mi refundirate štetu na autu jer sam zbog vaših naočala zdrobio auto", "priznao" je jedan kupac.

"Najbolje bi još bilo da vam plaćaju što trošite svoje vrijeme u njihovim dućanima", bio je jedan od prijedloga.  

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara