Što vi mislite o influencerima? Je li to normalan posao ili su neradnička bagra?
VELIKA debata povela se u hrvatskoj javnosti oko influencanja nakon što je Doris Stanković od jednog porečkog restorana tražila besplatnu večeru u zamjenu za reklamu, a snimka njenih storyja brzo se proširila internetom.
Influencere su otad popljuvali redatelj Dalibor Matanić (koji ih je nazvao neradničkog bagrom) i novinarka Maja Sever, dok se Dean Kotiga sebi svojstveno sa čitavom situacijom našalio. No tko su uopće influenceri i zašto ih brendovi koriste?
Influenceri (odnosno utjecatelji u doslovnom prijevodu) osobe su koje su toliko popularne na društvenim mrežama da nad svojim pratiteljima imaju utjecaj. Brendovi ih koriste jer su prepoznali da je bolje platiti influencerima nego angažirati poznate tradicionalne celebrityje ili sportaše za promociju svojih proizvoda i usluga.
>>"Matanić je u krivu, svi mogu biti influenceri, no lakše je urlati kao luđak"
Kako su influenceri došli u poziciju da dobivaju više povjerenja za oglašavanje od tradicionalnih zvijezda? To bi se moglo sažeti u jednu rečenicu američkog biznismena Scotta Cooka: "Brend više nije ono što kažemo potrošačima da jest, već je ono što potrošači kažu jedni drugima da je."
Influencer marketing u posljednjih nekoliko godina doživio je pravi boom, no riječ je o temi koja uvijek izaziva polemike. Što vi mislite o influencerima?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati