"Super Bowl" reklame: Milijuni gledali Megan Fox u kadi
Tekst: P.R.
Foto: YouTube
SUPER BOWL je jedan od najvećih televizijskih događaja u Americi i izvrsna prilika za predstavljanje novih proizvoda milijunima gledatelja diljem zemlje, ali i svijeta.
Trideset sekundi za tri milijuna dolara
Reklamirati svoj proizvod tijekom finala američkog nogometa prestižna je stvar, pogotovo iz razloga što je sekunda reklamiranja izuzetno skupa, te zato što se za tu utakmicu rade potpuno nove reklame. Ipak, ekonomska kriza je pogodovala oglašivačima pa je tako ove godine, svega drugi put u 44 godine, cijena reklamiranja bila nešto niža. Prošle je godine reklama od 30 sekundi koštala tri milijuna dolara. Ove su se godine takve reklame prodavale za između 2,5 do 2,8 milijuna dolara.
Ove su godine milijuni diljem svijeta gledali zanosnu Megan Fox u kadi
Jedno je istraživanje pokazalo da čak 25 posto Amerikanaca Super Bowl gleda isključivo da bi vidjeli nove reklame, dok američki nogomet stavljaju u drugi plan.
Ove su se godine oglašivači zbilja potrudili i snimili reklame s poznatim facama. U reklami za Motorolu se u pjenušavoj kadi kupa lijepa Megan Fox, dok r´n´b diva Beyonce pleše u reklami za Vizio.Reklamni spot je snimila i slavna voditeljska trojka, Oprah Winfrey, David Letterman i Jay Leno.
Reklame zauzimaju 45 minuta prijenosa, a najviše se reklamira upravo CBS
Tijekom odigravanja Super Bowla prekidi koji se rade kako bi se mogle emitirati reklame su sve češći. Prošle su godine godine reklamne poruke trajale 45 minuta, a najveći oglašivači nisu bili poznate marke automobila ili elektronike, nego sama televizijska mreža koja prenosi finalnu utakmicu.
Riječ je o CBS-u koji zauzme trećinu od ukupnog vremena posvećenog propagandnim porukama tijekom Super Bowla, kako bi promovirao vlastite programe. Za razliku od svojih programa, CBS tijekom finala nije htio pustiti reklamni spot jedne internetske gay stranice.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati