Tata Indigo: Iznenađenje iz Indije
NAJVEĆI indijski proizvođač motornih vozila je još donedavno u Europi bio potpuno nepoznat.
Sudeći po interesu izazvanom na salonu automobila u Ženevi, prvi korak je napravljen.
Tata će uskoro predstaviti nekoliko modela namijenjenih prodaji na europskom tržištu.
Iako u sjeni velikih proizvođača, Tata je na skromnom izložbenom prostoru izložila nekoliko modela, koji bi tržištima skromnijih mogućnosti poput našeg mogli biti izuzetno zanimljivi.
Uz omalenu Indicu, posjetitelji su imale prilike vidjeti Indigo u dvije karoserijske izvedbe. Indigo se po veličini svrstava iznad Indice u gami indijskog proizvođača, a prvi je put predstavljen još 2000.godine.
Model je nedavno temeljito obnovljen, bolje rečeno usuglašen sa europskim ukusom, a preinake su doživjeli i pogonski agregati.
Najveća novost je svakako predstavljanje karavanske izvedbe, koja bi se ubrzo trebala naći u prodaji. Kako bi stvorili što bolju sliku o ovom novitetu pokušat ćemo ga usporediti s malom Indicom.
U odnosu na taj model, međuosovinski razmak je 50 mm dulji i iznosi 2450 mm, što je 8 mm više od primjerice Peugeota 206 SW. Unutrašnjost je prostrana, ali prije bilo kakvog komentara kvalitete treba imati u obziru da je riječ o vozilu vrijednom 10-ak tisuća €.
Možda je najveća boljka upravo nekvalitetna plastika interijera. Ukoliko Tata planira napraviti zapažen europski nastup, svakako će morati poraditi na nekim detaljima.
Recimo samo da se u sivilu prednje armature nalaze umetci od karbonske imitacije, pokazivač broja okretaja je ugraviran do čak 8.000 o/min, a gume mjera 175/65 R14 kvalitetom ogovaraju nekadašnjim Trayalkama.
Dok se Indica u Hrvatskoj prodaje sa 1.4-litrenim dizelskom motorom, Indigo bi trebao biti dostupan u dvije motorne izvedbe.
Dizelsku izvedbu pokreće istovjetan motor koji uz pomoć turbo-punjača razvija nešto više snage (62 KS) i okretni moment od 129 Nm. Benzinski 1.4-litreni motor je također pretrpio blaže modifikacije i sada razvija 10 KS više (85 KS) i 114 Nm okretnog momenta.
Unazad nekoliko mjeseci pričalo se suradnji MG Rovera i Tate, koja je nedavno finalizirana. Naime, model Indica, koji je nedavno stigao i na hrvatsko tržište, ubuduće će se prodavati pod MG Roverovom značkom, točnije kao Rover 15.
I za kraj recimo samo da Tata ima više nego široku gamu proizvoda. Trenutno proizvodi više od 130 različitih modela, a zastupljena je u gotovo svim segmentima.
Stoga postaje je jasnije, kad mnogi svjetski stručnjaci indijskom proizvođaču prognoziraju svjetlu budućnost, koja bi trebala podsjećati na uspjeh Korejanaca (Hyundai, Daewoo, Kia) u prošlom desetljeću.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati