Veliki problem s budućnošću Facebooka

Veliki problem s budućnošću Facebooka
Foto: Flickr

FACEBOOK bi mogao imati velikih problema u budućnosti.

Sudeći po istraživanju oksfordskog instituta za internet, do 2070. godine broj korisnika Facebooka koji su umrli mogao bi nadmašiti broj živućih korisnika, a otvaraju se i brojna pitanja o pohrani podataka, prenosi New York Post.

Istraživači predviđaju da će barem 1,4 milijarde korisnika Facebooka umrijeti prije 2100. godine, a mrtvi će premašiti broj živih za oko 50 godina, na temelju sadašnje stopa rasta broja korisnika.

"Ove statistike dovode do novih i teških pitanja oko toga tko ima pravo na te podatke, kako se njima treba upravljati u najboljem interesu obitelji i prijatelja pokojnika i kako ih mogu koristiti budući povjesničari kako bi razumjeli prošlost", naveo je u priopćenju vodeći autor studije, Carl Ohman.

Kao koautor studije David Watson, također student na internetskom institutu Oxforda, objasnio je u izjavi: "Nikada u povijesti nije bilo tako velike arhive ljudskih ponašanja i kulture na jednom mjestu. Kontroliranje ove arhive je, u određenom smislu, kontrola naše povijesti. Stoga je važno osigurati da pristup tim povijesnim podacima nije ograničen samo na jednu profitnu tvrtku. Također je važno osigurati da buduće generacije mogu koristiti našu digitalnu baštinu kako bi razumjele svoju povijest."

Analitičari su predstavili dva različita scenarija, oba poprilično ekstrema. Jedan ne pretpostavlja rast korisnika od 2018. godine, dok drugi pretpostavlja da Facebook nastavlja rasti sadašnjom stopom od 13 posto na globalnoj razini sve dok ne dostigne zasićenost tržišta.

Sveprisutna društvena mreža trenutno ima 2,3 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, iako je u nekim dijelovima svijeta došlo do određenog usporavanja rasta, s obzirom na to da neki korisnici deaktiviraju profile zbog zabrinutosti za privatnost, a drugi se okreću nekim drugim platformama.

Izvršni direktor Mark Zuckerberg izjavio je da će se tvrtka usmjeriti prema komunikaciji koja je više usmjerena na privatnost i koja integrira usluge za razmjenu poruka i fotografija; WhatsApp, Facebook Messenger i Instagram.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara